Чернобыльцы Украины! Нас что, меньше 25 тысяч? Поддержим Петицию к Президенту!

Віднoвити спрaвeдливі сoціaльні гaрaнтії грoмaдянaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи

https://petition.president.gov.ua/petition/42644

ТEКСТ ПEТИЦІЇ

Систeмa сoціaльнoгo зaxисту грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк aвaрії нa Чoрнoбильській AEС, нa сьoгoдні є нeeфeктивнoю тa пoтрeбує дoкoріннoї рeфoрми.

Тaк, пoчинaючи з 1991 рoку, кoли булo уxвaлeнo бaзoвий Зaкoн Укрaїни «Прo стaтус і сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи», булo прийнятo мaйжe 50 oкрeмиx зaкoнoдaвчиx aктів, якими внoсилися дo ньoгo зміни і дoпoвнeння.

При цьoму, в пoрушeння стaтті 22 Кoнституції Укрaїни oкрeмі зaкoнoдaвчі ініціaтиви звужувaли зaкoнні прaвa чoрнoбильців: змeншувaли рoзміри пeнсій, oбмeжувaли сoціaльні пільги тa кoмпeнсaції.

Для приклaду, пунктoм 4 Зaкoну Укрaїни від 28.12.2014 № 76-VIII «Прo внeсeння змін тa визнaння тaкими, щo втрaтили чинність, дeякиx зaкoнoдaвчиx aктів Укрaїни»:

— ліквідoвaнo пoняття зoнa пoсилeнoгo рaдіoeкoлoгічнoгo кoнтрoлю;

— відмінeнo пільги oсoбaм віднeсeним дo 2 кaтeгoрії пoстрaждaлиx в чaстині зaбeзпeчeння їx сaнaтoрнo-курoртними путівкaми;

— відмінeнo пільги oсoбaм віднeсeним дo 3 кaтeгoрії пoстрaждaлиx в чaстині зaбeзпeчeння сaнaтoрнo-курoртними путівками;

— відмінено пільги дітям постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи в частині забезпечення санаторно-курортними путівками;

— відмінено виплату компенсації на постраждалих дітей, які перебувають, або не перебувають в обліковому складі дошкільних навчальних закладів та на дітей шкільного віку;

— виплату компенсацій та пенсій встановлених Законом передбачено здійснювати в порядку та розмірах встановлених Кабінетом Міністрів України.

На думку експертів, навіть задекларовані Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» права та пільги в більшості випадків проіснували лише на папері, адже за 25 років дії закону вони жoднoгo рaзу нe фінaнсувaлися у пoвнoму обсязі.

Варто також взяти до уваги той факт, що за висновками експертів Green Peace і міжнародної організації «Лікарі проти ядерної війни» в результаті аварії на ЧАЕС лише серед ліквідаторів померли десятки тисяч чоловік, в Європі зафіксовано 10 000 випадків вроджених патологій у новонароджених, 10 000 випадків раку щитоподібної залози і очікується ще 50 000. За даними організації Союз «Чорнобиль», із 600 000 ліквідаторів 10 % померло і 165 000 стали інвалідами. При цьому, число постраждалих від Чорнобильської аварії можна визначити лише приблизно.

За даними Національного наукового центру радіаційної медицини Національної академії медичних наук України, стан здоров’я населення, яке постраждало в післяаварійний період значно погіршився. За рахунок розвитку непухлинних хвороб кількість здорових осіб серед учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС зменшилася з 67,6 % в 1988 році до менш ніж 3 % на теперішній час, серед евакуйованих у дорослому віці, відповідно, — з 67,7 % до менш ніж 18 %. Частка учасників ліквідації наслідків аварії з хронічними захворюваннями збільшилася з 12,8 % до більше 83 %, евакуйованих — з 31,5 % до більше 80 %.

Особливу стурбованість викликає тенденція щодо зростання кількості пухлинних хвороб серед українців, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Так, на сьогодні у дорослих громадян частота раку щитоподібної залози перевищує середні показники в Україні: у ліквідаторів — у 4,8 рази, в евакуйованих з 30-кілометрової зони — у 4,1 рази, у мешканців радіоактивно забруднених територій — в 1,3 рази. Загалом кількість випадків раку щитоподібної залози в 33 рази перевищує дочорнобильський щорічний рівень. Серед жінок, які у 1986–1987 рр. брали участь у роботах, пов’язаних з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС, рівень захворюваності на рак молочної залози в 1,6 рази вищий, ніж середній по країні.

Відновлення справедливих соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи стосуватиметься майже 1,9 мільйона осіб, які віднесені до категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

З метою дотримання статті 50 Конституції України щодо права кожного громадянина на відшкодування шкоди життю та здоров’ю, завданою наслідками аварії на Чорнобильській АЕС, просимо Вас, шановний Петре Олексійовичу, визначити законопроект № 6292 від 05.04.2017 «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (щодо удосконалення окремих положень та відновлення справедливих соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» як невідкладний.

Автор (ініціатор): Остапчук Віктор Миколайович

https://petition.president.gov.ua/petition/42644

Источник:

151

5

55 комментариев к записи “Чернобыльцы Украины! Нас что, меньше 25 тысяч? Поддержим Петицию к Президенту!”

  1. сергей:

    подписываюсь и полносьтю поддерживаю

    • Аноним:

      я почему-то никак не могу подписать, постоянно выбрасывает на страничку авторизации

  2. Ярослав Олійник,голова обласного ГО "Прикарпатбат Чорнобиль":

    Ідея геніальна. У мене сумнів щодо зациклення на законопроекті №6202. Я не знайомий з його текстом. Треба позбутися всієї гидоти,яку внесла захланна влада до нашого Закону.Пропоную розмістити на сайті зазначений законопрокт.Пересвідчитися,що він справедливий для всіх категорій ліквідаторів та постражджалих. І ще. Треба негайно,поки не висохло чорнило в Остапчука,зібрати представників усіх областей. Продумати механізм збору підписів. Електронний варіант можемо провалити. Влада додумає механізм. Я більше вірю у підписні листи. Їх можна швидше зібрати і кількість буде вражаюча. Є люди в Україні,які нам співчувають. Вони нам посприяють.За добру справу,товариство!

  3. альфред:

    я з вами цілком згідний пане ярославе

  4. ЛПА май 1986.:

    В тексте петиции скорее всего произошла опечатка опечатка, это законопроект 6292. Создателям петиции надо устранить эту ошибку что бы у людей не было сомнений и вопросов.

  5. боец РККА:

    Закон 796-12 идеален, его только сохранить нам, не дать отобрать (как спец закон). Лишнее (актуальное по 90 годам) можно подчистить, подзаконные акты убрать, вернуть все как было (льготы 2, 3 категории, детям и т.д). Вернуть ст. 54. ч. 4 для всех инвалидов чернобыльцев, и будет нам счастье!

    • ВВ-4145:

      ОК!!!ПІДТРИМУЮ НА ВСІ 1000%-за всі ці роки, спаплюжили наш Закон,викрутили руки-все, падлюки-жиди, зробили аби цей Закон не працював.А собі,та й тим котрі їх підтримують,(а це для прикладу:в Японії держслужбовців налічують -9000 осіб на все населення,а у нас 300000 осіб на все населення України) -ПОПІДНІМАЛИ І З/П,І ПЕНСІЮ,аби сиділи тихо і не висовувались

  6. 1986:

    Опять те-же грабли, снова подзаконный акт в котором уничтожается даже понятие «государственная» пенсия. Что нам друзья чернобыльцы будут платить — пособие какое-нибудь? А закон «доброй» власти слабо выполнять?

    • Александр:

      Да грабли те -же ,и опять счу ,это оно предало нас создав под себя 1210 это дохляка андреев с кобчиками и разной швалью счу отказалось от 6.8.10 ,когда стало перед выбором 1210 или 6.8.10 при Тигипко,это у них сидят на зарплатах у государства деятели всех обл организаций ,и это они боясь потерять эти зарплаты ни когда не станут на сторону лиаквидаторов,назовите одного минимальщика обл счу ,и потому я с великим не доверием отношусь к их инициативам и новшествам,пока есть эта (организация )воров и прохиндеев не будет добра простому ликвидатору.

      • Аноним:

        У тебя комсомолец, есть своя организация, ты много зделал? — кроме церковных наград?

        • Александр:

          А что сцикотно просто написать имя вот в это вы все обсосы с счу,и тебе гнус не хватит жизни и ума сколько сделать как наша организация хотя бы на месте ,местное счу умом убого с их гор предом ,и у меня нет организации укурок как у вас в счу у каждого своя ,У НАС ЕСТЬ ОРГАНИЗАЦИЯ НЕ ТИБЕ УБОГОМУ О НЕЙ СУДИТЬ,лёшарик

          • Ликвидатор:

            Ты можеш никого не [censored] просто некрасиво.

            • Александр:

              Я отвечаю анонисту для меня это лицо не одухотворённое ,его нет просто нет ,так что я никого не оскорбил ,как можно оскорбить то чего нет?

              • Ликвидатор:

                Как вам не стыдно ????!!!!! Зачем вы заполняете мусором сайт!!??? Доказывать свою психоневрологию нужно под ВР или на Банковой!!! ПОВЕРЬТЕ ПОЛЬЗЫ БУДЕТ БОЛЬШЕ!!! кто стучит- тому открывают,необходимо писать везде куда можно и массово,собираться и добиваться!!! А не матами крыть друг друга.

                • Александр:

                  ты такое же как и аноним видать с одного корыта жрёте оно меня стыдит ,наша организация написала и пишет сколько скарг и предложений по решению проблем ликвидаторов ,в твоей совесливой головке не вложится,а для меня ты тоже аноним ,потому как боягуз и прячешься за всеми ликвидаторами ,а за киева то наша организация ,подымала вопросы ,короче друг лёшары ,интересно выложы на сайт свои координаты и я тибе лично пришлю по электронке роботу нашей организации за год .И НЕ НАДО ТАК СТЫДЛИВО ВПРЯГАТЬСЯ ЗА ГНИД С СЧУ ,Я НАПИСАЛ КОМЕНТ И НЕ ПЕРЕХОДИЛ НА ЛИЧНОСТЬ КАК АНОНИМ,МЕСНОЕ СЧУ НЕ СДЕЛАЛО И 10% ЗА 30 лет от того что наша организация сделала за 3 года .

              • Александр:

                Д и ещё психически совестливое ты наше ликвидатор ,мы не бегая как ты по банковой с кастрюлей на голове ,а заходя в двери решили больше чем ты бегая с онной по киеву и не совести меня не надо .

              • Александр:

                ПРОСТО ПРОЧЕТАЙ МОЙ ПЕРВЫЙ КОМЕНТ

        • Александр:

          Да а награды не покупные как у вас питухов ряженых ,кимерсены [censored] .

        • Александр:

          И ещё каждое убогое под анонистом может умничать и гавкать из за угла ,при встрече со мной какая в трусики.

  7. боец РККА:

    Соглашаюсь! Именно — одними подзаконными актами урезают основной закон, другими хотят что то добавить, зачем ? Такое впечатление, что нам хотят подменить наш чернобыльский закон 796-12 на какие то новые, не специальные, коммерческие (временные и не государственные) постановы. А МВФ давит, требует отказаться от спецзаконов!

  8. викт.:

    Ну наберемь 25000 и что дальше.Что дает петиция? и к кому к Пете, да уже лучше к папе рымскому тот хоть прочитает.Говорили балакали сіли і заплакали.

  9. хулио:

    порожняк сколько написано за 31год ну на пишим для истории переписки

  10. хулио:

    может тогда и помогуть учись студент набирайся ума

  11. алекс:

    Я за, но куда мы ее засунем вот в чем вопрос.

  12. семен семенович горбункова:

    Я Горбунков С С повідомляю Вам та іншим особам ми підписуємося від Вінницької області
    Тільки надайте нам інформацію по етапно ,як зробити нам НЕУЧАМ !
    Ми до них відносимось! ! Особисто Я!
    Проскурін, Вінник та інші колеги надайте відповідь, які кнопки натискати щоб моє звернення було опубліковано на цьому та інших сайдах але ГОЛОВНЕ ДОЙШЛО ДО КІНЦЕВОГО АДРЕСАТУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
    Чекаю відповіді

  13. семен семенович горбункова:

    Петицию підтримуємо!
    Надайте допомогу, як звернутися до Президента щоб голос рядового Українця ним був почут Місцевий СЧУ не згоден з цим зверненням керівник ястремський м. м. чи людина що збирає чеки з мусорних ящиків бойчук невідомо хто є хто????!!!!
    Інша особа керівник відокремленого підрозділу місцевого ВГОЇ СЧУ Фаломеев А людина приймала участь у роботах з ЛНА на ЧАЄС тільки в 1990 році! Це про все говорить!
    Кількість осіб , що перебувають на обліку в організації становить 21 чоловік в місті 2402 ліквідатора Це Вінницька область та його центр Де все найкраще та найгірше починається в нас!

    • ЛПА май 1986.:

      Рева неоднократно заявлял и заявляет сейчас, что все пенсии будут платится по одному закону за исключением военнослужащих. Специальные законы отменяются. Поэтому надо требовать не 6,8,10 а осовременивания наших пенсий по 2017 году.Тем более, что те кому это было не выгодно, а это срочники, сейчас в шоколаде. И скорее всего это более реально чем ст. 54.

    • Влад:

      Нажмите електронній адресс, он большыми крассными буквами указанный внизу текста.

  14. славянка:

    А что Остапчук обращается с этой петицией это чистой воды пиар,почему не вышел к своим колегам и не сказал ,,мужики ликвидаторы и пострадавшие нуждаются в нашей помощи давайте проголосуем за закон,, так слабо а петиция это же почти 2 лимона голосов поддержки на выборах а за закон голосов в раде не будет за пенсионный не голосуют а там ведь только примерно 600 тыс пенс ито у них денег нет,а на наш сколько денег нада,деньги были но ушли на зарплаты прокурорам,судьям,депутатам ,министерским,президенту,им нужнее,а нам ,,обицянки цяцянкы,,

    • Сергей Руденко:

      Неславянка меньше ври и не мути. Остапчук 9 февраля о 6292 смотри канал ВРУ

      (RadaTVchannel)

      Брифінг 09.02.2018 Віктор Остапчук

      — Наше суспільство в неоплатному боргу перед героями-чорнобильцями, — зазначив Віктор Остапчук. — А борги потрібно віддавати. Я та мої колеги з депутатської групи «Партія «Відродження» – мажоритарники, і ми добре знаємо настрої чорнобильців. Тому ми ініціювали законопроект №6292, який покликаний відновити соціальні права ліквідаторів. Знаючи про велику кількість законопроектів на розгляді парламенту, 31 січня ми зареєстрували на сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України петицію з проханням відновити справедливі соціальні гарантії чорнобильцям та визначити законопроект № 6292 як невідкладний.

  15. УС- 605 чаэс,1986г.:

    Не понимаю базара недовольных,смотрящих на дураков, нацепивших себе на грудь эти бесполезние детские погремушки.Ни в однной из них нету никакого уважения НАРОДА,так как эти железячки покупали за свой счет эти храбрые ликвидаторы.Знаю тех,кто видел аварию из Голубых озер,ст. Тетерев или из В/Ч райцентра пос.Иванков.Настоящих большенство,но никто из них эти железки не покупал,им стыдно за Державу.

  16. сергей:

    это правда покупать непокупал и носить стыдно побрякушки от гнилой державы. хотя был. в самом. очаге пожарным. за такое отношение к ликвидаторам это ганьба такой державе если бы не пожарные шахтеры летчики сидели бы эти министры в глубокой жопе

  17. светлана:

    Слово ,,державна,,должно быть ключевым,иначе грош цена любому закону

  18. Юрій:

    ПЕТИЦІЯ ДЛЯ ТИХ КОМУ РОБИТИ НІЧОГО.ЧЕРГОВА ОБ….БАЛІВКА, ЛОХОТРОН.

  19. Юрій:

    ВІЙСЬКОВОЗОБОВ*ЯЗАНИХ КИНУЛИ, ВОНИ НАБАГАТО БІЛЬШ ОРГАНІЗОВАНІ, НЕ ТЕ ЩО ЛІКВІДАТОРИ.

  20. Ефрейтор СА:

    На всякий случай давайте вспомним, что есть два законопроекта под номером 6292, это просто 6292 и законопроект 6292-1. Так вот, в этом, со значком 1 есть гадость в том, что убирается упоминание о Державной пенсии, а в законопроекте под номером 6292 этой гадости нет.Всем ком. привет и дождаться гибели всех недругов.

    • Чернигов-1986!:

      Тов.Ефрейтор, с уважением к Вам к Вашему искреному желанию помочь Чернобыльцам,все же посоветую обратить внимание,что Законопроект № 6292 появился как альтернатива Законопроекту № 4442(о пенсиях Чернобыльцев-инвалидов всех категорий),основные положения которого обсуждены с Каб.Министров Переговорной Группой представителей Чернобильских общ. организаций и который сейчас ждет как и № 6292 внесения Парубием для голосования.Вот представляете, по № 4442 —уже одобрен большенством Черноб.общ. организаций,проведены переговоры с Каб.Министров,НО как черт с табакерки появилась УТОПИЯ—-Законопроект № 6292(где всем 6-8-10,а ФАКТИЧЕСКИ —НИКОМУ)!Естественно,возникает вопрос :»Господа,зачем Вы «ПЕРЕБИВАЕТЕ» реальный Законопроект № 4442,внося заведомо никогда » не принятный » № 6292?»Тов.Ефрейтор Вам необходимо выяснить ИСТИННЫЕ мотивы внесения Законопроекта № 6292.Приступить к исполнению!

  21. 1986:

    Ефрейтору СА — в обоих законопректах ( 6292 и 6292-1 ) убирается понятие ГОСУДАРСТВЕННОЙ пенсии. Почитайте, пожалуйста, проекты.

    • Ефрейтор СА:

      1986. И что самое страшное, что Вы правы,и в одном и другом законопроекте слово ДЕРЖАВНА УБРАНО!!! но некоторые же клялись и божились, что им обещали убрать это непротребство из законопроекта, я и клюнул на ихние трели.Поэтому каюсь и трепещу.

  22. сочуствие:

    ПОДПИСЫВАЮСЬ И ПОДДЕРЖИВАЮ!

    • Чернигов-1986!:

      Уважаемое Сочуствие пожалуйста поясните, Вы поддерживаете что держава на защиту которой пошли Ликвидаторы «сбрасывает» через подобные Законопроекты с себя ответственность.

  23. УС- 605 чаэс,1986г.:

    Не держава сбрасывает законопроэкты,а эти ублюдки и барыги,залезшие во власть на костях народа.Пора различать их идеи и тех,кого мы наделяем властью.Гнать в шею таких идейных на следующих выборах,себя они показали.

  24. семен семенович горбунков:

    Пройшла доба після мого листа, відповіді не почув? Чому бо це розумію потрібно окремим громадянам Скільки нас кожен відповість собі сам?!
    Далі вести переписку не вважаю за потрібне мій голос не дорахується автор звернення на жаль!

  25. славянка:

    Сергею руденку, прочитал разяснения по поводу петиции в следующий раз немного читай и шевели извилинами

  26. боец РККА:

    Дай денег, Олежа, у тебя они есть, не жмись, дай на благое дело. Перечисли бабки инвалидам чернобыльцам на операции и помолись за них. И возможно твои грехи будут прощены

  27. Ярослав Олійник,голова обласного ГО "Прикарпатбат Чорнобиль":

    Про петицію треба забути. Проект закону №6292 є нікчемний. Петиція заслуговує на увагу в частині обгрунтування. Треба йти єдиним фронтом,як у 1986 році — на шляху не може бути завад. Треба виробити єдиний проект хзмін до нашого закону — 796-12. Жодних новацій,а тільки повернути позитивне,що було в первинних редакціях:адекватні виплати за смерть ліквідатора,належна пенсія по втраті годувальника ввдовам і дітям, право на оздоровлення не лише інвалідам, пенсія за втрату здоров’я,як було в первинній редакції,а не заморожена «170.82″, річна виплата на оздоровлення — п’ять мінімальних зарплат і так далі…Жодного кроку назад — попереду голодне життя і болюча смерть.

  28. ВЛАДИМИР ХАРЬКОВ:

    ЗАКОН 4442 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. Ярослав Олійник,голова обласного ГО "Прикарпатбат Чорнобиль":

    Щойно повернувся зі столиці. Мав нагоду спілкуватися в офісах Уповноваженого Верховної Ради з прав людини та Міністерства соціальної політики. Враження – жахливе. Я пересвідчився, що не тільки на районному та обласному рівні при владі неуки та безнадійні «ялові» (марні,нікому не потрібні) чиновники,котрі живуть не майбутнім держави,а днем нинішнім. Їх головна турбота – усидітися, а не міняти державу,що належить їм за статусом і . Очі їх випромінюють безнадію,як і наші. Але ми заражені вірусом патерналізму — вірою,що благодать нам подадуть на тарілочці люди,що найняті нами і утримуються коштом нашим . Знімімо з очей цю полуду.
    Вони за своїм внутрішнім покликанням не здатні ні мислити по-новому,ні чинити по закону. Для них дороговказом служить принцип : діємо за поняттями. От хто плодить оці поняття — відповіді не дають. Чиновник,який не вірить у справу,до якої нібито причетний, не здатний мінятися особисто. Він вжився в оцю прокляту свідомими українцями систему, що з великим прискорення сама себе винищує.
    Мені боляче було слухати їх щирі зізнання, що вони,як і ми пересічні громадяни,не можуть впливати на процеси державотворення. Для них прийнятніше – державовимирання. Я не насмілився запитати у них про наявність самопочуття гідності. Може тому,що зробив висновок,про його відсутність у них. Я не розумію,як можна займати посаду,від якої немає жодного хисту,коли ти ні на що не впливаєш. Словом, — щасливі пристосуванці.
    Не хотів би повернутися розчарованим після запланованої зустрічі з Міністром соцполітики,яка запланована на 26-те лютого.

  30. 1986:

    Я. Олейник — исправьте, пожалуйста, свое мнение о петиции и законе 6292 на сайте «Чернобылец Харьковщины»- а то получается, что там Вы их якобы поддерживаете.

  31. Дед:

    Петиция вам не такая, законопроект не такой. Сделайте сами что нибудь, а со стороны вам всем виднее. У вас есть депутаты ВРУ.

  32. Ефрейтор СА:

    Маю слушну пропозицію підписуватися не там тим чи іншим, а додавати до підпису розмір пенсії, наприклад- я,Ефрейтор СА 3267 грн.Це з тієї опери, що коли ситий голодного не розуміє.

  33. Партизан:

    Я не могу подписать, захожу а он выбрасывает опять на вход.

Правила сайта:

Запрещены оскорбление в комментариях другого пользователя сайта, администрации, мат, а также флуд и размещение ссылок на web-страницы, содержащие скрипты, приводящие к перезагрузке компьютера либо перезапуску браузера.

Оставить комментарий к записи алекс

↑ Наверх ↑

aRuma бесплатная регистрация в каталогах тендерный кредит
Доставка грузов