ЕЛЕКТРОННА ПЕТИЦІЯ: Скасування монетизації пільгового проїзду

 

Скaсувaння мoнeтизaції пільгoвoгo прoїзду( Скaсувaти пoстaнoву КМУ від 14.03.2018 рoку «Прo Дeякі питaння нaдaння пільг у гoтівкoвій фoрмі з oплaти прoїзду усімa видaми трaнспoрту зaгaльнoгo кoристувaння нa міськиx, приміськиx тa міжміськиx мaршрутax»)

Aвтoр (ініціaтoр): Ярoшeнкo Віктoр Вaлeнтинoвич
Дaтa oприлюднeння: 26 бeрeзня 2018

Учaсники бoйoвиx дій звeртaються дo Вaс з вимoгoю:

1. Скaсувaти пoстaнoву КМУ від 14.03.2018 рoку «Прo Дeякі питaння
нaдaння пільг у гoтівкoвій фoрмі з oплaти прoїзду усімa видaми трaнспoрту
зaгaльнoгo кoристувaння нa міськиx, приміськиx тa міжміськиx мaршрутax».
2. Зупинити гaнeбну прaктику у штучнoму oбмeжeнні пeрeдбaчeниx
зaкoнoдaвствoм прaв учaсників бoйoвиx дій тa члeнів сімeй зaгиблиx
(пoмeрлиx) вoїнів AТO.
У рaзі нe вирішeння зaзнaчeниx вищe вимoг, зaлишaємo зa сoбoю прaвo
реагування у будь який іншій законний спосіб.

У зв’язку із тим, що
положення даної постанови призводять до обмеження пільг особам, на яких
поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії
їх соціального захисту», а також суперечать іншим нормам чинного
законодавства.
Згідно вище вказаного нормативно-правового акту сума відшкодування
формується за допомогою двох складових.
Зокрема, п. 4 Постанови КМУ передбачає, що сума відшкодування
формується на основі середньої вартості проїзду у міському транспорті. Така
сума визначається як середня величина встановленої органами місцевого
самоврядування вартості однієї поїздки у міському комунальному транспорті
серед усіх комунальних підприємств області. У свою чергу, дана сума не
відображає реальних витрат на проїзд, так як учасники бойових дій мають
право на безкоштовний проїзд всіма видами регулярних пасажирських
перевезень незалежно від форми власності, типу транспорту та виду
сполучення на всій території України.
Другою складовою виступає соціальний норматив у розмірі
мінімальної кількості 30 поїздок для учасників бойових дій. Проте, ст. 12
Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»
передбачає необмежену кількість пільгових поїздок. Крім того, Постанова КМУ надає право органам місцевого
самоврядування окремих адміністративно-територіальних одиниць
встановлювати різну кількість безкоштовних поїздок однієї пільгової
категорії, що ставить у нерівне положення мешканців різних територіальних
громад, та тим самим порушує ст. 24 Конституції України в частині рівності
прав кожного перед законом.
Слід зазначити, що оскільки учасники бойових дій мають право на
проїзд в транспорті загального користування на міжміських маршрутах, для
них передбачено збільшення щомісячної готівкової виплати на 20 %. Однак,
діючі тарифи на міжміських перевезеннях, які затверджуються відповідно до
норм Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року № 176 «Про
затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного
транспорту» та Наказу Мінтрансзв’язку України від 25.05.2006 року № 503
«Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення
багажу на маршрутах загального користування» — мають собівартість проїзду
більшу, ніж вся сума відшкодування з урахуванням вище вказаних 20 %.
Наступною проблемою є те, що згідно п. 3 Постанови КМУ, щомісячні
готівкові виплати здійснюються структурним підрозділами з питань
соціального захисту населення на підставі даних Єдиного державного
автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за місцем
реєстрації таких осіб. Але за умови, якщо особа скористується послугами
проїзду в адміністративній одиниці де також введена монетизація пільги, а
сама особа отримує дану компенсацію в іншій адміністративно-
територіальній одиниці, оскільки зареєстрована в Реєстрі даного органу
соціального захисту – тоді пільговик може отримувати або значно занижену,
або значно завищену суму відшкодування.
Також Постанова КМУ передбачає досить складний механізм
відшкодування затрачених коштів на проїзд особам, які проживають в
адміністративно-територіальних одиницях де не запроваджена монетизація
пільг на безкоштовний проїзд і користуються такими послугами в
адміністративно-територіальних одиницях де відшкодування пільг
передбачено. Для цього необхідно отримати квиток на проїзд завірений
посадовою особою транспортного підприємства, яка отримала оплату,
шляхом зазначення прізвища, ім’я, по-батькові посадової особи.
Проставлення власного підпису, штампу підприємства із зазначенням дати
поїздки та населеного пункту. Зазначена процедура не відповідає
положенням п. 4 Наказу Міністерства праці та соціальної політики України
від 17.06.2002 року № 293 «Державний класифікатор державних стандартів і
нормативів», а тим самим порушує ст. 10 Закону України «Про державні
соціальні стандарти та державні соціальні гарантії».
Підсумовуючи вище викладено, положення Постанови КМУ суттєво
звужують право громадян на задоволення своїх соціальних потреб та не
відповідають вимогам рівню оптимального задоволення таких потреб, що є
порушенням мети, принципів та положень Закону України «Про державні
соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» та порушує ст. 2 Закону
України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,
оскільки нормативні акти органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які обмежують права і пільги осіб на яких поширюється дія
зазначеного вище Закону України — є недійсними.
Положення постанови мають прямі порушення ст. 22 Конституції
України, яка передбачає, що при прийнятті нових законів або внесенні змін
до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод, а також ст. 24 Конституції України, згідно якої громадяни мають
рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Ми вважаємо, що саме ця Постанова КМУ є фактичною причиною
обмеження законних прав учасників бойових дій та членів сімей загиблих
(померлих) воїнів АТО.
Ми учасники війни на сході України та наші загиблі (померлі)
товариші воювали не лише за збереження територіальної цілісності,
державності, а і за розбудову держави, у якій дотримувалися та
забезпечувалися би права і свободи громадян, що гарантуються
Конституцією та діючим законодавством України.
Ми вважаємо за неприпустиме штучне обмеження учасників бойових
дій та членів сімей загиблих (померлих) воїнів АТО у їх гарантованих
законодавством правах.
Ми впевнені, що ситуація, яка склалася навколо штучного обмеження
законних прав призводить до ескалації соціальної напруги, набуває
суспільного резонансу та обурення громадськості у тому числі ветеранів
АТО та членів сімей загиблих (померлих) воїнів АТО як у м. Чернігові так і
на всій території України, та може вкрай негативно вплинути на морально-
психологічний стан хлопців, що зараз виконують свій військовий обов’язок у
зоні проведення бойових дій на сході України. А це в свою чергу призводить
до зниження рейтингу діючої влади!

Разом, ми — СИЛА!

Статус:   Триває збір підписів
Залишилося 53 дні

Для того, щоб підтримати петицію, необхідно   авторизуватися.

Источник:

46

29

29 комментариев к записи “ЕЛЕКТРОННА ПЕТИЦІЯ: Скасування монетизації пільгового проїзду”

  1. аноним:

    А,почему нет ликвидаторов чернобыльцев ??? Ведь не каждый ликвидатор имеет статус боевых дий,причем далеко не справедливо. А наших лидеров это не касается,у них во всех есть,а на других им плевать )))

    • аноним:

      Всем,всем лидерам !!! Было бы правильно,справедливо,без дискриминации,что бы все ликвидаторы имели статус БД . Начните, по этапно с 86года !!!!!!!!!!

      • Остап Бендер:

        Может тебе ещё и ключи от квартиты дать, где деньги лежат?

        • аноним:

          сам принесешь и ключи тоже,придет время и задумаешься,главное успеть додуматься,а не ждать всего того,что придет с тем временем…(как то так,если понял)

    • Кут:

      Это с какого перепуга тебе убд давать повоюй сначала тут на атовцев чернобыльцев столько льют дерьма а этому убд подавай во гроцман новоявленный шаровик

  2. Кіндрат:

    Абсолютно не вірю в електронні петиції!
    За нашого сьогодення це навіть на привертання уваги до питання не тягне. На петиції кладеться …з прибором. Наведіть приклад вирішення питання через подібні петиції!? Якщо і є такий то штучний, для окозамилювання громадськості.
    Петиції являють собою фальшиву демократію, нібито влада прислухається до гласу народу…
    Не смішить! Влада сприймає протестні акції на вулицях, масові комунальні (можливо будуть і транспортні) неплатежі і т.і.
    Доречі борги за комуналку сягнули вже 42 000 000 000 грн. Це відповідь на збільшення тарифів, запровадження субсидій… НЕПОГАНО!

  3. IL SUS:

    Проблема — не в льготах … И не в — их количестве …
    Проблема — в качестве «обслуживающего» эти льготы — персонала — чиновника …
    Каждый человек имеет право — действовать по своему усмотрению . Так или — иначе , человек за это — платит . «Он» имеет на это — право !!! Есть люди , получившие от государства льготы — на дальнейшую — Жизнь …
    Эти люди — ранее — УЖЕ — заплатили — на перёд !!! Своей — Жизнью , своим — здоровьем , своей — работой , своими — знаниями !!! У нас льготники , как и дороги — есть !!!
    Но — денег на их содержание — нет …
    «Транспортники» — «говорят» — что нет компенсаций по льготам ? …
    Госаппарат — «говорит» — что всё — рассчитано и — выделено ? …
    За 30 лет ни те , ни другие не создали общепринятой системы учёта предоставленных (или — нет) льгот . И мы видим — не желают этого делать !
    Проще — сократить человеку — зону ЕГО свобод ! У нас вся госструктура «пришла» из — НЕ компьютерного века — на «перекладывание» каждой бумажки назначен работник (не — волонтёр) .
    Перед тем как введут — «монетизацию» — по всей стране в «Минсоцполитиках» создадут новые отделы (человек 5 — 7…) — «по работе с монетизацией населения» …
    Всем — ЗДОРОВЬЯ !
    «КАСКАДЁР».

  4. Володимир:

    Чорнобильці не дружні тому їх не має та не буденіколи в таких зверненнях
    Чорнобильця які є інвалідамсим війни підтримують петицію інші ні
    Це життя!
    Так саме тема вже про подачу заяв до суду закінчилася по перерахунок пенсій з 5 кратного розміру для партизан?

  5. Ефрейтор СА:

    Краще хай нас прирівняють до хубакусі.Тип платять, повага в суспільстві, їх не травлять одне проти іншого, за рахунок їхніх пільг не вирішуються проблеми в державі.Вони хубакусі- і цим сказано все.А нам кожному потрібно щось окреме,тому- за те, що був на реакторі, іншому за те що не був, а сидів коло телефону але все бачив і собак безвинно убієнних і т.д.Той хоче окремого посвідчення, не зає він якого, але щоб було інше.У хубакусі на всіх однотипне посвідчення, і якось дякуючи Богу живуть.
    Тепер по справі- це називається перша ластівка полетіла.Хлопцям не зовсім сподобалося те, що у них зібралися , вірніше, забирають те, що було обіцяно ще учора.Думаю, що ці хлопці жартувати із собою не позволять, це нас встигли усіх попересварити, і кожен із нас ще думає чи їтати чи не їхати на акції протесту, і чесно кажучи якщо людина припнята до костилів чи патика, чи до коляски, чи до туалету, не дуже і напротестуєш з мокрою матнею.

  6. 86:

    7 мая должна быть рабочая группа в комитете ,всем надо идти и добиваться принятия времени постанове, а затем закона 4442..И постоянно блокировать минсоцполитеку все наши беды от туда рева постоянно врет.пока силой ненажмем нас слушать не будут.

  7. Владимир1986-1993г.:

    Монетизация,справедливый вариант для всех,особенно кто проживает по селах,я за монетизацию.

    • Ефрейтор СА:

      Мало примера с пайковыми??? Прежде чем что-то ляпнуть изучите то, к чему Вы рвётесь.Это Вам не эр-эфка, где раздают направо да налево.У нас прежде чем что-то получить- принеси тот билет, по которому ты ехал с подписью и печатью и потом, когда появятся кошты, отдадут за тот билет.Помню при Горбачёве в толпах народа шныряли особи обеих полов и как роботы повторяли как благодарны Горбачёву за гласность, за то что запретил водку, теперь мы счастливы и довольны и т.д. К чему это я? Просто так, вспомнилось после прочтения того, что написал Вова.

  8. степашка:

    володимира підтримую 100% тільки монетизація на проїзд буде правильною. а то виходить дискримінація між міським населенням і сільським

  9. Володимир:

    Поміж нами всіма давно напруга!
    Вирішити ніхто не бажає за такої кількості громадських організацій різного спрямування!
    Це треба було комуняки Яценко В М, який сьогодні отримує пенсію від держави ,зарплату не малу в СЧУ так зробити щоб все було перемішано!
    Єдиний вихід для більшості з нас добиватися через суди гідних пенсій
    Все інше маячня!
    У нас в області на вимогу СЧу почати акцію протесту навіть керівник СЧУ не вийде не кажучи про інше населення області Всі хотять бути в стороні але гідну пенсію отримувати!
    Так не вийде колеги чорнобильці! Всі разом або як є сьогодні один проти одного!
    Перемога одна поразка одна ОБИРАЙТЕ!

    • аноним:

      [censored] всі ліквідатори мали одинакові пільги,пенсії,в залежності від групи,категорії.

  10. 1210:

    Володимир та Степашка -ви в селах отримали землю , а ми в городах — шиш, а теперь у нас проезд забрать ,чтоб вам добавить у нас горожан отобранное… кугутня вы позорная, и болт вам а не 4442 и т д. С вами не то что в разведку, а на одном гектаре…

    • аноним:

      не даром говорят:»тот кто (кугутня) роет яму другому,сам в нее попадет». Из-за своего когутского мышления,воно еще и не ведает,чем им лично все это обернется… А доказывать им подобным,нет смысла,уже даже не десять раз, все по полочкам раскладывали

  11. Лариса_Лубни:

    Всі говорять про те, що чорнобильці не дружні. А це тому, що насправді під однією назвою «чорнобильці» знаходяться різні категорії громадян( дивіться Чорнобильський закон). Тому я особисто наполягаю на тому, щоб на державному рівні речі називали своїми іменами. Тоді буде розуміння у самих чиновників з приводу того що не можна усих чорнобильців міряти одними і тими мірками, бо вони насправді і є різні. Ящо це учасник ЛНА на ЧАЕС, то його посвідчення повинно це відображати, обов»язково вказуючи роки перебування на ліквідації. І так по кожній категорії
    окремо. Це дійсно буде справедливо.

    Попереджуючи гнівні коментарі, скажу — лише після справедливої заміни посвідчень ні один міністр не заявить, щоб чорнобильці між собою порозумілись. Бо є ліквідатори Чорнобильської катастрофи, а є потерпілі від Чорнобильської катастрофи. Ліквідатори їхали у небеспечну зону не терпіти і стаждати, а рятувати людей, та ліквідовувати як саму аварію та її наслідки в той час, коли з зони інші виїздили назавжди.

    А тепер — одні за монетизацію, інші і їх більшість — проти. Тому що монетизація-це утопія і обман. І ліквідація однієї з державних гарантій — безкоштовного проїзду. Приклад — компенсація за харчування. Монетизація ніколи не перекриє реальні витрати на пільговий проїзд.

    Дякую за увагу.

    • аноним:

      Долго ждать! Но это правильно и справедливо! Нооо ликвидатор без статуса,учасн. войны,хочет как-то есть и выжить сегодня,нууу пооочему он должен платить за коммуналку 50%(как переселенцы,вдовы),против их ничего не имею,когда у такого же,как он 100%(были в одном месте,1-призывался от военкомата,2-от предприятия,у каждого были воен.былеты,на то время),а наши коммуналка растет,как на дрождях,и никаких к пенсии доплат нет,как у УВ. НЕ СПРАВЕДЛИВО!!! ПРОСЬБА,ЛИКВИДИРОВАТЬ НЕ СПРАВЕДЛИВОСТЬ ВМЕСТЕ С ПОСТАНОВОЙ,ПОЭТАПНО,начиная с 86г.,от увидете и поразитечь,как мало людей осталось…

    • Александр:

      Я згiдний з вами Ларисо але iснуе думка що 86 р.це лiквiдатори а потiм лiквiдатори наслiдкiв катастрофи чи пiдтримуете ви цю думку……?

  12. Кіндрат:

    Щодо монетизації.
    Це питання вже багато разів обговорювали. Невже не зрозуміло. ВСЕ, що робить нинішня влада, є поганим для людей і для чорнобильців зокрема.
    Монетизація вигідна тільки тим хто прикований до ліжка, або ОСОБИСТО робить мінімальну кількість поїздок на громадському транспорті. Такій людині звичайно краще отримати 100-200 грн. На щастя таких меншість.
    Для тих, хто ще здатен доповзти до трамвая-тролейбуса-автобуса це буде чергове пограбування.
    Суми грошей, які будуть платити на проїзд, РОКАМИ не будуть переглядатися, а вартість проїзду постійно зростати. Потім буде чергова боротьба за перегляд суми монетизації!
    Точно так як на харчування, виплата «кормових». На ті 400 грн. сьогодні і половину тих харчів не купиш, які раніше, в 90-ті роки, отримував в чорнобильському магазині, або відділі.

  13. Ефрейтор СА:

    Киндрату.Помимо примера с кормовыми, надо вспомнить и лекарства.Мы заходили в аптеку и просили то, что нам необходимо было на тот момент, а не то, что есть сейчас в том Перечне, ну нет у меня малярии, а Ульянка почему-то подумала, что у нас Африка и ожидается вспышка малярии или еще какой-то тропической дряни.Далее, в эрэфке, откуда приползла к нам идея той монетизации,уж точно не 30 поездок в месяц, и там дают те подачки независимо от погоды, вспышек на солнце или еще каких-то причин невыполнения правительством взятых на себя обязательств.Поройтесьв нете и найдёте сколько к 9 мая на боярышник получит каждый житель, и посмотри себе в кошелёк сколько получил ты и я.Относительно сельских или городских.Я тоже не езжу в метре (метрове-под землёй) каждый день, не видно трамвая да автобуса с табличкой Пильговый,нет у меня стада гусей, не живут почему-то они на этажах, а так бы хотелось иметь хотя бы для общения.Так что аргументов оставить всё как есть предостаточно, Убдешники правильно написали, знаете, что пугает- отсутствие пределов ихних происков и изощрений в состязании кто похлеще придумает какую-то пакость для несчастного мужика,такое впечетление, что ложатся спасть с мыслью что ещё придумать этакого, чтобы люди еще больше проклинали.

  14. саня.:

    гони монету…

  15. Ефрейтор СА:

    Совершенно верно! Так и написано в Св.писании-(пс.7 ст.16) Ров изры и ископа и,и упадет в яму, юже содела.Перевод-Он вырыл ров и углубил его, но упадет в яму, которую сделал.Современный перевод-(коротко и ясно) И тот, кто для другого роет яму, сам упадёт в нее.

    • Александр:

      счу всё времья как свинья рыло яму всем ликвидаторам и досих пор 32 года здравствует,в чём заморочька ст солдат ?

      • Александр:

        когда твари счу упадут когда все [censored] получающие максималки по 1210 упадут КОГДАА?

  16. Ефрейтор СА:

    Александру.Я не ст.солдат.Это моё ФИО.Поройтесь в памяти и вспомните как кончились дни главного СЧУ и его приспешников!Кара Господня не пощадила ни «самого», ни ближайших сообщников, ни их родственников.Пытались окупиться, строили храмы, обвешивались церковными наградами,иконами, но увы…Гиена огненная там и всеобщее презрение здесь.Людские проклёны- это очень сильная вещь.

  17. Аноним:

    Чтото зарано они взялись за «человека с ружьем» Подождали бы пока разоружатся а потом уже отнимай обещанное самими же, это же не союз обещал, не мороз пиарясь с симоненко, сами же обещались и вдруг в кусты.Но это вам не инвалидов в колясках дурить, с этими ребятами не побалуеш

↑ Наверх ↑

aRuma бесплатная регистрация в каталогах тендерный кредит
Доставка грузов