КОЛИ МИ НАВЧИМОСЯ ЗАХИЩАТИ СВОЇ ПРАВА ЗГІДНО КОНСТИТУЦІЇ НА ПРОТОКОЛЬНИХ ЗБОРАХ ГРОМАДЯН

ТAК БУЛO ЩE У 2013 РOЦІ.

b08ae6a10f5c1a76b7455f91be57b553.png

КOЛИ НAВЧИМOСЯ ЗAXИЩAТИ СВOЇ ПРAВA ЗГІДНO КOНСТИТУЦІЇ НA ПРOТOКOЛЬНИX ЗБOРAX ГРОМАДЯН, А НЕ НА ПІКЕТІ ЧЛЕНІВ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
КОЛИ ВИ ВКЛЮЧИТЕ РОЗУМ?
ТОМУ І НЕ ДИВНО, ЩО НАШ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ПІСЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ МНС РОЗВАЛИЛИ, А ВЕТЕРАНАМ СЬОГОДНІ В РАДІ ЇХ РЕЄСТР СТВОРИЛИ. ДОЧЕКАЛИСЬ. ТОДІ НАС ПРОТИЗАКОННО ВВЕЛИ В РЕЄСТР МІНСОЦПОЛІТИКИ. МИ ШО ДУРНІ? МИ ТАК І ЗАЛИШИМОСЬ В МІНСОЦПОЛІТИКИ РЕВИ В ЗАГАЛЬНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ОТРИМУВАЧІВ ПІЛЬГ, ДОПОМОГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ? НАС ПРОДОВЖУЮТЬ ДУРИТИ. У НАС НЕ СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, А ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ, ЗАПОДІЯНОЇ НАШОМУ ЗДОРОВ’Ю ДЕРЖАВОЮ УКРАЇНА.

І ЗАКОН НАШ ЩОДО ЛІКВІДАТОРІВ НЕ БУВ ДОСКОНАЛИМ З БАГАТЬОХ ПРИЧИН.
ДО ТОГО Ж ВІН НЕ ПРИВЕДЕНИЙ ДО ПОЛОЖЕНЬ ДІЮЧОЇ КОНСТИТУЦІЇ…
САМЕ НА ЦЕ ЗВЕРТАЮТЬ ВАШУ УВАГУ ІНІЦІАТИВНІ ГРУПИ В СВОЇХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕННЯХ.

211cf56ab1d2be69f5fcb6911f97f19a.png
Источник:

34

8

68 комментариев к записи “КОЛИ МИ НАВЧИМОСЯ ЗАХИЩАТИ СВОЇ ПРАВА ЗГІДНО КОНСТИТУЦІЇ НА ПРОТОКОЛЬНИХ ЗБОРАХ ГРОМАДЯН”

  1. никто:

    Протокол / распоряжение о назначении / перерасчете пенсии
    Перерасчет пенсии. Версия: 1.6.36.1. Дата-время расчета: 17.12.2018 13:42
    Орган ПФУ: 5445 Управление ПФУ в Марьинском районе Донецкой области
    Решение 914430303302 от 17.12.2018 о перерасчете пенсии
    Шифр и вид пенсии 515 Пенсия в случае втр.годувал
    условия назначения Ст.54 ЗУ «О статусе и социальной защите граждан, пострадавших вследствие Чернобыльской катастрофы»
    Дата пересчете 17.12.2018 вид пенсии Пенсия в случае втр.годувал Пенсия назначена на срок с 08.06.2010 по пожизненно
    Общая
    сумма назначенной
    пенсии 1 674.06 Сумма к выплате 1 674.06
    Последний месяц
    выплаты Февраль 2019р. Дата следующей
    выплаты 06.03.2019

  2. МНОГОБУКВов:

    Дуже вірно поставлене запитання, мене також дуже дивує ситуація яка виникла мабуть що більше як із десять років тому серед переважної більшості чорнобильскої спільноти — перестали у нас люди дослухатися до розумних, чесних поважних та авторитетних наших громадянських лідерів, кожен починає трактувати та перекручувати все на свій розсуд. Таке вже відбувалося практично 100 тому саме тут у нас в Україні, коли повністю зруйнувалася молода самостійна держава, бо тоді не згуртувалися навколо Центральної Ради,а потім Директорії, а гору узяла популістка так звана отаманщина.Якщо не засвоїти уроки минулого, то і зараз без наведення ладу та якоїсь поваги один до одного і банальної дисципліни ми усі приречені до повного розпаду і повного знищення поодинці. Володимир дав усим нормальним людям, а не критиканам розумникам привід замислитись у чому насправді полягає причина усих абсолютно наших негараздів і тому краще б люди в коментах пропонували конкретні пропозиції стосовно якихось конструктивних кроків направленних виключно на об’єднавчі дії усих чесних ліквідаторів з метою напрацювання якоїсь спільної стратегії протистояння зухвалим діям олігархічної влади. Не згдуйте будь ласка про те хто на триста гривень отримує більше, у хто на дві тисячі гривень менше- ці волання душі нічого абсолютно вирішити не зможуть, а лише створюють напругу в чорнобильському суспільстві. Читайте 100 річну історію там все написано.

    • Аноним:

      1. на кабмин надо ехать — менять 1210 на другой год и пересмотр минималки по группам инвалидности (СЧУ не привлекать — пущай со своими путёвками, орденами и максималками сами себе ездят).
      2. не допустить фальсификации выборов на местах.
      3. по Конституции мы уже идём в ЕС. Определить евроорганизации по социальным вопросам. Обьяснить им подробно про ситуацию с геноцидом ликвидаторов (за последние 5 лет — пенсии ликвидаторов, кроме солдат, упали в 3,5 раз по курсу бакса, а реакции еврогросиревы ноль (плевать им на Конст. суд, Указ президента — одна шобла).

      • Партизан:

        Проект ПМКУ

        Деякі питання реалізації частини другої статті 42 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

        проведення перерахунку пенсій відповідно до частини другої статті 42 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

        3. Перерахунку підлягають пенсії:

        призначені відповідно до Закону;

        призначені відповідно до статті 54 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” в розмірі відшкодування фактичних збитків;

        призначені з урахуванням заробітку (грошового забезпечення), який визначено відповідно до частини першої статті 43 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

        7. Після збільшення відповідно до цього Порядку показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, він застосовується:

        при проведенні наступних перерахунків пенсій, переведенні з одного виду пенсії на інший (крім умов, визначених абзацом третім частини третьої статті 45 Закону);

        при призначенні пенсії відповідно до статті 54 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

        Ждём осовременивание пенсии в марте по инвалидности для ЛПА на ЧАЭС с Кз и % нтрудоспособности. ( не минимальщиков)

  3. никто:

    Пример размера пенсии по потере кормильца,смерть которого связана с исполнением воинской обязанности с лпа на чаэс по экспертному заключению и подтверждённую протоколом ВВК МОУ.

  4. Николай(Харьков):

    Подскажите пожалуйста,как восстановить экспертное (связь).копии есть но незаметные,а оригинал потерялся,жду совета.

    • ваня:

      оригиналы есть в обладминистрации. Ведь они выдавали удостоверения на 1кат на основании ексакптн.заключения. И еще есть оригинал в обласных больницвх у ведущего специялиста по чернобыльцам — у тех которые оформляли вам посыльной лист на межведомственную эксп.комиссию по связи заболевания. Оставьте им паспорт в залог и сходите с оригиналом к нотариусу и будет вам счастье.

  5. Николай(Харьков):

    Копии незаверены

  6. Игорь, Харьков:

    Володя, в основном идея правильная, но:
    - правительством не выполняется более очевидные статьи Конституции, чем «громадські обєднання»…
    - это направление борьбы за наши права для большинства чернобыльцев «заумны» и непонятны в перспективе.
    - главная отговорка правительства — «нет денег». Ее побороть можно только заставив правительство пересмотреть статьи расхода в бюджете.Для этого надо заставить власть имущих обратить на нас внимание, отказаться от части «своих» доходов и выполнить наши Законы.
    Предлагаю тщательно продумать наши действия в масштабах страны. Обменяться успешным опытом на местах.Провести интернет обучение руководителей общественных организаций.
    Если придем к единому мнению — действовать по команде, слажено и целеустремленно.
    Всем желаю успехов!

  7. никто:

    Там где получали,туда и обратитесь, чтобы выдали повторно или дубликат.

  8. Николай(Харьков):

    Кто нибудь сталкивался с этим?

    • Віктор:

      044-401-96-71-понеділок,середа,пятниця.9:00-16:00.
      Центральна регіональна міжвідомча експертна комісія .

      • Віктор:

        Харківська регіональна міжвідомча експертна комісія ліквідована,і її обов’язки передані Центральній,то і архів повинен бути там.
        Киев,Пуща Водиця,в.Лісова,30.Тел.вище.

    • аноним:

      Не знаю как у вас, но у меня в профклинике заболеваний, там где все проходят МСЭК в карточке (она в архиве клиники) находится второй оригинал экспертного заключения.
      Если есть копия сверху посмотрите кому отправлено оно кроме вас.

  9. Николай(Харьков):

    А на новгородской там где втэк,не могут дать или подтвердить ведь ясвязь получал там на 4 этаже в 92?

    • Віктор:

      Запитайте там,де отримували.Але в 2012р Харківську регіональна міжвідомчу комісію було ліквідовано,і її обовязки виконує Центральна регіональна міжвідомча експертна комісія в Києві.

  10. ЧАЭС86:

    Только на столицу! А ни греть заднее место на диванах. Тогда можеть быть зашевеляться.А заниматься писаниной ,до лампочки.Уже с 2011 г. одни отписки с судов,пфу и т.д. Надо предоставить хоть с болячками ,но живой щит по защите своих законов.

  11. Николай(Харьков):

    Благодарю вас,здоровья всем и удач!

  12. Аноним:

    Шановні побратими, вітаю всіх і кожного і бажаю здоров’я та Божої благодаті !

    По-перше Я, Івакін Борис Іванович, громадянин України, який брав безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків і мій статус, як і, до речі, кожного з вас:
    «Учасник ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків» !!!
    Саме так записано у ст.16 Основного Закону України — Конституції України!
    По-друге, Я не хочу ховатися за анонімними призвіщами, мене так не вчили мої діди і мій батько, я поважаю своє ім’я і не соромлюся і всім «анонімам-аноністам» пропоную виходити з «відкритими забралами» і прозоро спілкуватися, якщо ви себе поважаєте !!!
    Тепер по суті:
    На мою особисту думку і глибоке переконання нам, шановні побратими потрібно розібратися в своїх проблемних питаннях стосовно встановлення соціальної справедливості щодо повного відшкодування шкоди заподіяної нашому здоров’ю під час ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків виконуючи свої Конституційні обов’язки перед державою та народом України.
    Пропоную розглянути алгоритм дій, який розробила Ініціативна група з реалізації та захисту Конституційних прав громадянин України, які брали безпосередню участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків.
    Алгоритм дій щодо встановлення соціальної справедливості по відношенню до громадян які безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків, які постраждали від іонізуючого радіаційного впливу та які потребують повного відшкодування шкоди заподіяної здоров’ю під час виконання своїх конституційних обов’язків перед державою та народом України.

    Приведення у відповідність чинного законодавства України, спрямованого на захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв’язання пов’язаних з нею проблем медичного і соціального характеру, що виникли внаслідок радіоактивного забруднення території; громадян, які постраждали внаслідок інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, та розв’язання пов’язаних з цим проблем медичного і соціального характеру до основного закону України — Конституції України. (Звернутися до Голови Верховної Ради України та до гаранта конституційних прав і свобод Людини і Громадянина — Президента України).
    Закон України від 28 лютого 1991 року № 796-XII
    “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”
    Закон України від 19.12.1991 № 2001-XII редакція діє з 01.07.1992 Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР
    «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
    Закон України № 2532-XII від 01.07.92
    “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”
    Визначитися чітко і зрозуміло юридично зі статусами всіх категорій громадян:
    які безпосередньо брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків;
    евакуйованих;
    відселених;
    дітей;
    вдів;
    станційників;
    ядерщиків.
    Внести до Державного реєстру (єдиної інформаційної системи) всі вищезазначені категорії громадян з метою ефективного розв’язання завдань медико-соціального забезпечення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
    Вимагати органи державної влади виконати вимоги
    Рішення Конституційного суду від 17 липня 2018 року щодо особливого статусу та повного відшкодування шкоди заподіяної здоров’ю. (для станційників — втрата працездатності, а для ліквідаторів — шкода заподіяна здоров’ю).
    Перейти до формули повного відшкодування шкоди, заподіяного здоров’ю громадянам України під час виконання своїх конституційних обов’язків щодо ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу та її наслідків, перед державою та народом України (для ліквідаторів).
    пенсійне забезпечення;
    пільги;
    компенсації;
    сан — кур лікування;
    забезпечення ліками;
    оздоровлення;
    компенсація за продукти харчування;
    лікування та реабілітація;
    Зупинити ганебну практику пенсійного забезпечення Ліквідаторів за довідками про заробітну плату по основному місцю роботи.
    і ще багато чого і конкретно, але про все осособисто і конкретно будемо говорити і розглядати в робочому порядку!
    Долусайтеся і починаємо співпрацювати разом все робимо з людьми та для людей!!!
    З повагою до всіх і кожного Борис Івакін.

  13. BF:

    2011 рік став самим чорним роком для ліквідаторів Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу. Спочатку змінами до Закону про держбюджет Верховна Рада в серпні 2011 року надала Кабінету Міністрів України можливість прийняти Постанову № 745, якою держава відмовилась від взятих на себе зобов’язань по відшкодуванню шкоди здоров’ю ліквідаторів, а потім, з 1 листопада 2011 року взагалі відмовилася виконувати рішення судів на користь чорнобильців.
    Обґрунтування цьому свавіллю надав Круглий стіл «Державна політика подолання наслідків аварії на Чорнобильській АЕС: час змін настав», який відбувся ще 29 березня 2011 р. в конференц-залі Національного інституту стратегічних досліджень (Київ, вул. Пирогова, 7-а). Доповідачем виступала Яценко Л. Д. (Яценко Любов Дмитрівна).
    Були присутні: АРЕШОНКОВ В.Ю., БІРЮКОВ Д.С., ВАСЬКО В.Т. (начальник відділу пільг та компенсаційних виплат Департаменту соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи), ВАЩЕНКО К.О. (заступник Міністра соціальної політики), ВЕРГУН О.М., ГАЙСЕНКО А.В., ДУТОВ О.І., ЄРМОЛАЄВ А.В., ЖАРОВА Л.В., ЗАЙВЕНКО В.В., ЗАХМАТОВ В.Д., ІВАНЮТА С.П., КАЧИНСЬКИЙ А.Б., КОНДРАТОВ С.І., КУЦЕНКО В.І., ЛИННИК С.О. (директор Департаменту у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Державного агентства з управління зоною відчуження МНС), ЛЯШЕНКО Степан Олексійович — голова виконавчого комітету Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України», МАКСИМЕНКО К.Я., МИРНИЙ С.В., МОСКАЛЕНКО В. В., ОЛЕЩЕНКО М.М., ОМЕЛЬЯНЕЦЬ М.І., ПОТАПЕНКО В.Г., СКАЛЕЦЬКИЙ Ю.М., УДОВИЧЕНКО В.П., ЦУПРИКОВ В.А., ЧУМАК А.А., ЯКОВЛЕВ Є.О., ЯКУШЕНКО Л.М., ЯЦЕНКО Володимир Михайлович — представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, ЯЦЕНКО Любов Дмитрівна — головний спеціаліст відділу техногенної та екологічної безпеки Національного інституту стратегічних досліджень.
    Прозвучали дуже цікаві доповіді про те, як саме із-за ліквідаторів і їх звернень до суду за захистом своїх законних прав та інтересів руйнується бюджет Пенсійного фонду України.
    Присутні лякали один одного різними цифрами від 50 до 80 мільярдів гривень, які нібито висудять чорнобильці, і як це порушує принципи соціальної справедливості.
    Наприкінці цього зборища керівників Мінсоцзахисту України, керманичів Житомирської області, так званих експертів з проблем Чорнобильської катастрофи, було прийнято, що:
    «1. Державна політика з подолання наслідків аварії на ЧАЕС є безсистемною та недостатньо ефективною, вона сприяє формуванню соціальної апатії у частини постраждалого населення, розрахунку на допомогу із-зовні, провокує соціально-психологічне напруження серед потерпілих громадян, а також не є чутливою до позитивних змін радіаційної ситуації та громадської думки щодо наслідків цієї аварії.
    2. Акцентування уваги держави, природозахисних політичних і громадських організацій на проблемах Чорнобиля та водночас майже ігнорування соціально та економічно більш значимих екологічних (у т. ч. і радіаційно зумовлених) проблем інших регіонів є очевидним порушенням принципу соціальної справедливості.
    3. Неспроможність держави ресурсно забезпечити численні пільги та компенсації, задекларовані у Чорнобильському законодавстві, з одного боку, і законодавчі обмеження щодо розвитку радіоактивно забруднених територій — з іншого, на сьогодні є однією з найактуальніших проблем подолання наслідків аварії на ЧАЕС».
    Тому були надані пропозиції накази, цитати:
    «1) Верховній Раді України внести зміни до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», що узаконювали б визначення Кабінетом Міністрів України розмірів компенсаційних виплат, доплат і допомоги відповідно до реальної платоспроможності держави;
    2) Кабінету Міністрів України:
    • у місячний термін проаналізувати ситуацію, що склалася з виплатою за судовими рішеннями компенсацій, доплат, допомоги та пенсій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та до кінця 2011 р. ужити заходів щодо забезпечення контролю держави над ситуацією та дотримання рівності прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на передбачений законодавством соціальний захист;
    4) Верховному Суду України запропонувати узагальнити судову практику розгляду справ, пов’язаних із питаннями виплати компенсацій, доплат, допомоги та пенсій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до вимог Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та за рішеннями уряду» — кінець цитат.
    Весь цей матеріал можна прочитати в брошурі «СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК АВАРІЇ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АЕС: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Аналітична доповідь», яка видана за авторством ЯЦЕНКО Л.Д. в ПП «Видавництво «ФЕНІКС тиражом в 200 примірників в 2011 році. Ознайомитися можливо на сайті (http://www.niss.gov.ua/articles/414/ © Національний інститут стратегічних досліджень).
    Питання: а хто ініціатор цього свавілля?!

  14. Борис Івакін:

    Звертаюся до тих, кому набридло сидіти на дивані та розмовляти з телевізором!
    Якщо хочеш змінити своє життя не краще, почни з себе!
    1. Перейди в своє правове поле — Конституційне, де чітко визначений наш статус, особливої категорії громадян, які брали брали участь у ліквідації Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу.
    2. Об’єлнайся з побратимами на Зборах, оформить свої стосунку Протоколом, утворіть Ініціативну групу.
    3. Почніть співпрацю з діючими Ініціативними групами

    E-mail borisivakin51@gmail.com
    Skype boris.i51

    Бажаю всім успіхів!.

  15. Аноним:

    Я, не зрозумію чого обставини про розрахунок пенсії інвалідам Чорнобиля із заробітної плати за працю по ліквідації Чорнобильської катастрофи,( особи які працювали в зонах небезпеки) є ганебними діями ПФУ, а розрахунок пенсії з пятикратної суми середньогодового заробітку по Україні інвалідам Чорнобиля (солдатам які не нюхали зони, не мали заробітної плати) є привілюгованою нормою. Загородив паркан зони, саме вони ліквідували аварію.з цих міркувань я не підтримую Бориса івановича.
    Проте заробітну плату отримували учасники партизани, військовообовязані військовослужбовці, цивільна оборона, безкоштовно працювало тільки населення , особи які грузили пісок у мішки та звозили до реактору до 03 травня , день начало евакуації.До цього часу працювали усі торгові утанови, державні адміністрації і т. д. Я не зрозумію, що є перешкодою перейти на пенсію з розрахунком заробітної плати.

    • 777:

      Вся жизнь сплошное-ПОЧЕМУ? Почему один всю жизнь работал и на велосипеде ездит,другой год на гос.службе, и на мерсе рассекает.Почему у колхозника со стажем 40 лет,минималка, а у взяточников судей,со взятками и окладом 200 000,пенсия 100 000. Потому,что жизнь она такая, непонятная, как в лесу, тебе,что мама после школы не предупреждала,что есть «овцы и волки», каждому свое. А справедливость, это только в деских сказках.

    • Сергей:

      Спроси у майдаунов

      • аноним:

        И не забудь ещё спросить у януковских дебилоидов.

        • аноним:

          вот,как раз при януковских «дебилоидах» и пожили,и сейчас выживаем благодаря ,сбережениям при великом Януковиче(выплаты по судам),да и по 1210 было 500 дол.-достаточно(4 тыс). С майдаунскими геноцидниками-фашистами-НЕ СРАВНИТЬ(ни в чем: цены на все,коммуналка и т.д.) Ганьба, майдаунам!!!

          • аноним:

            Ага сделали бы вам рыгоаналы януковским дебилоидам выплаты по судам, если бы премьером был бы ваш незабвенный янукович.
            выплаты по судам они для Юли такую каку делали, чтобы финансово её деятельность парализовать, а не для вас дебилоидов.
            Спасибо Юле, что она тогда была премьером с 2008 по 2010.
            Не был бы президентом Янык и вся власть у рыгов — не было бы и майдаунов.

    • Борис Івакін:

      Чому потрібна чітка формула розрахунку пенсії у відповідності до статусу?
      Сьогодення нам показує абсурдність ситуації, а саме:
      свого часу, наприклад два чорнобильці були в одному місті, виконували одну і туж роботу, отримали однакові дози опромінення, а коли приїхали додому, то отримують різні пенсії!!! Ну і де тут справедливість?
      Як на мою думку повинно бути:
      — «Ліквідатори» отримують пенсію за однією базовою ставкою плюс коефіцієнт за інвалідність(1,2,3 гр.), яка у відповідності до інфляції кожен рік перераховується в бік підвищення. За таким принципом ми і встановимо справедливість і тоді не буде у нас розбіжностей між солдатами, партизанами та командірованими, ми перестанемо сваритися між собою.
      Подумайте побратими, обговоріть між собою, запропонуйте свій вариант. Не мовчіть, не перекладайте свої питання на посадових осіб органів державної влади, на ПФУ, вони 32 роки [censored] нам «покращення» від якого наше життя тільки погіршується.
      Питання пенсійного забезпечення — головне, але є ще інші проблемні питання, які потребують вирішення також негайно і в цьому ми зможемо разом досягти успіхів якщо почнемо діяти разом і виключно Конституційно в правовому полі, працюючи в кабінетах, з правильно оформленими документами в яких чітко прописані наші вимоги і таке інше.
      Свого часу ми гарно навчилися проводити протестні акції, а зараз нам треба навчитися працювати з документами, а також об’єднуватися за територіальною ознакою!
      А це означає, що потрібно навчитися складати Протоколи наших зборів, нам обов’язково необхідно навчитися реалізовувати свої Конституційні права, тільки таким чином ми зможемо заставити «можновладців» виконувати посадові обов’язки, нам вже пора знати, що вони наші найманці, вони отримують зарплатню за наші податки, тобто жирують вони за наші гроші і це головне!
      Ніхто з так званих «слуг народу» нам не змінить наше життя на краще, тільки ми самі!!!
      Тому пропоную починати шукати небайдужих і починати діяти.
      Організаційно допоможемо, надамо юридичний супровід, запропонуємо первинні документи для проведення Зборів та утворення Ініціативних груп з питань реалізації та захисту Конституційних прав, навчимо спілкуванню з посадовими особами, ми знаємо як заставити їх поважати чорнобильців, як виконувати посадові обов’язки.
      Не вірте коли вам хтось говорить про те, що нічого не можна змінити, це брехня, яку нам нав’язували, а ми вірили тому, що нас привчали багато років до того, що хтось «зверху» зробить нас щасливими, ні!!! Тільки ми самі і безумовно разом!!!
      Пишіть на ел.адресу: borisivakin51@gmail.com, задавайте питання, починайти спілкуватися між собою, починайте діяти!!!
      Бажаю всім здоров’я і успіхів!
      З повагою до всіх і кожного,
      Борис Івакін.

      • аноним:

        І чому одні ліквідатори, 1 кат.мають 100% пільгу на жкт,а другі 50%,в той час всі були в/з. ДЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ ???

      • 777:

        Трудно осчастливить скудную жизнь ликвидатора,без денег, именно тех денег, которые находятся в закромах капиталлистов. Самая главная задача, заставить их поделиться деньгами,а убедить их законами и постановами,которые они пишут и меняют,как портянки, ни есть аргумент для них.

    • солдат:

      Ты аноним, что то напутал солдаты как раз и начинали одними из первых выполнять свой долг и заметь практически безплатно, иногда сами добровольно из строя выходили и без каких либо ведомостей по зарплатам и конечно же на самой станции они точно побывали и гораздо раньше тебя, причем даже по несколько отдельных миссий в разные месяцы первого полугодия некоторым довелось пройти, а вот 59 статья у них была с самой первой редакции Чернобыльского Закона, так что твое За Что? Никак не катит! У них это всегда было записано и они здесь совсем не при чем, в том, что большую часть всех ликвидаторов безжалостно гнобят.

  16. Атовец ЛиквидаторЧАЭС:

    Я дико извиняюсь но надо таки мочить.

    • Аноним:

      а ведь у Савченко был шанс стать дважды героем Украины.

    • 777:

      Попробуй сейчас выйти с радикальными настроениями против действующей власти.Быстро окрестят «рукой или ногой» Путина. И церимониться не станут, быстро организуют «небесную сотню» из ликвидаторов, не убьют,но спинки ,новоявленные полицаи, разомнут инвалидам. Менты,как псы,служат любому от кого кормятся,и порвут по команде хозяина.

    • аноним:

      без диких извинений,мы тебе и тебе подобным с 2014г. года говорили,что не тех мочите… Мочите тех, умных,думающих людей,кто изначально был против майданутого фашизма,рабства(а сейчас себе подобных) Давно пора штыки развернуть,но тебе за это не заплатят,а без денег ты ни Родину,ни народ защищать не умеешь… только уже более 3 лет тут писать возмущение. Палец вниз тебе и тебе подобным!!!

  17. Лох:

    Нужно поддержать Билоенко В.,в том ,что нужно на совещаниях,встречах,симпозиумах,конференциях и т. д.и т.п.в хороших конференц-залах,гостиницах действовать активу Черноб. общ. организаций,а не устраивать протестные акции и пример нужно брать с СЧУ! Поддержим нашего побратима!

  18. Ліза:

    Борис Ви вважаєте , чо ліквідатори всі одинаково працювали і повинні отримувати одинакову пенсію — вірно я Вас зрозуміла? Якщо це така Ваша думка я з нею не погоджуюсь. Знову буде те що є: хто паркан городив і хто з криші реактора сміття вигрібав ( бо ці особи є ліквідаторами-інвалідами) незалежно від того чи це військовообовязаний, військовослужбовець, чи цивільна особа, але небезпека праці та умови у кожного були різні, тому і оцінка праці ( заробітна плата) повінна бути різною, що і створить різну суму пенсійних виплат. Про те пенсійні виплати складаються не тільки з основної суми пенсії. Якщо ліквідатор відпрацював 30-40 років а потім став -інвалідом то сума додатку за понаднормативний стаж (ч. 2 ст. 56 ЗУ 796-12) буде складати майже половини суми основної пенсії, який розраховується з заробітку за зону відчуження.
    Я, ліквідатор-інвалід Чорнобиля, але не одну позовну заяву до адміністративних судів написала та отримала рішення на користь Чорнобильців.
    Наприклад, яне зрозумію чого ліквідатори 2-ї категорії отримують мізерні пенсії, вони не інваліди і уних ( хто працював не залежно де, є випадок тракторист з заробітком 96 карбованців на тей термін часу, трудовий стаж якого складає 44 роки, отримує пенсію в 12 тисяч гривен, але для цього потрібно було звернутися двічи до суду.
    а) відсудити вірний розрахунок заробітної плати, за всіма порядками. що визначалися на час дій.
    б)у судовому порядку перейти на розрахунок пенсійних виплат відповідно ЗУ 796-12.
    У нашій організації претензії відсутні до суму пенсійних виплат ліквідаторам 2-ї категорії.
    Про те з ліквідаторами-інвалідами бардак! і згідна я з Вами що порядок навести потрібно.
    Не зрозуміло з яких прозрахунків виплачується суми на оздоровлення, разова компенсація, деє той санаторій з оплатою послуг у 7200 грн., чого одним 100% пільг ( воякам) цивільним 50%
    цих осіб не один атом палив чи не одні болячки поцеплені, хотілося би розібратися.

    • аноним:

      що за інвалід,коли в нього стажу 30-40 років,скільки йому було років,коли був в командировці ???????????????????

      • Чернобылец:

        Это точно. Откуда ТАКОЙ стаж будет у инвалида?

        • аноним:

          у кого 30-40 лет стажа,о какой группе идет речь,если он мог(может) работать ??? И о какой пенсии? по возрасту?

      • никто:

        Девочки и мальчики вспомните сколько вам лет,сколько лет прошло после аварии, а вы всё делите кто лучше работал,а кто плохо работал…

    • 777:

      Интересно у инвалидов войны УБД,то же пенсия зависит от того, кто с чем в руках воевал,один с пистолетом,другой с автоматом,третий на танке ездил. Значит при одинаковой группе у танкиста пенсия должна быть ОГО-ГО?! Тонко-подетально разделять ликвидаторов можно,и в то же время абсурдно,может и необходимо, но ни кто этим заниматься не будет. А если делить «справедливо», то тогда будет 20 категорий,учитывая час,день,год,где,как,около,сверху,снизу,из за угла и т.д. Кому определять это? А судьи и арбитры кто, Рева и Розенко?

      • Андрюха.:

        Интересно,а в газовой фашистской камере разница была между рабочим и колхозником,ребенком и взрослым.( или между тем кто на балалайке играл,а другой подкоп копал в это время. Смертушка всех приняла.)

  19. никто:

    Один ликвидатор получил группу инвалидности за один месяц до смерти и умер «молодой и красивый»,задолго до пенсионного возраста,но он «плохо работал» на лпа …,хоть и смерть связана с лпа на чаэс. Другой ликвидатор находится не одно десятилетие на инвалидности пользуясь всеми привилегиями,но он «хорошо работал» и поэтому его семье даже не нужно доказывать «связь смерти» с Чернобылем, да и нецелесообразно ввиду почтенного возраста.

  20. Николай(Харьков):

    Ребята что вы соритесь,ведь мы там одну задачу выполняли.
    Г

  21. справедливость:

    интересно а что лизка на ликвидации делала.минеты курва строчила а теперь тварь рассусоливает кто где работал.распад радионуклидов сколько лет.ЗАПОМНИ ТВАРЬ ЧТО ТЕ КТО ИМЕЛ ОТКРЫТЫЙ КОНТАКТ С РАДИАЦИЕЙ ДАВНО УМЕРЛИ.

    • Изольда Филипповна:

      Такое обычно все чиновники говорят.
      Можно уточнить,что значит прямой и не прямой контакт с радиацией?
      Хотя….начинаю догадываться….члены ЦК,руководители всех рангов имели конечно же только прямой контакт. Все остальные ликвидаторы естественно не прямой. Не?

      • Любитель "лапши":

        Ліза:»Якщо ліквідатор відпрацював 30-40 років,а потім став інвалідом,то…»Шановна Ліза,якщо ліквідатор відпрацював 30-40 років(а Ваш знайомий на тракторі),то перебування на ліквідаціїї цього «ліквідатора дуже сумнівне,так саме як і отримання шкоди здоровью «ядерщиками-новоземельцами»,які після отримання радіаційної шкоди по 17 років відпрацювали після цього на Крайній Півночі,а потім (як і тракторист )вибивать групи з звязком через суди.І як з окладом 96р —»отримують 12000 грн»? Наверно работали в условиях приближенных к условиям работы «Коломийских поварих «

  22. Андрюха.:

    У человека есть удостоверение, значит все по закону. Вся ответственность на чиновниках выдавших удостоверение.Ни один человек не может осуждать человека и вешать ярлык «лже» он или «не лже», кроме суда. Грызть друг друга нет смысла,все равно компромата нет, а если есть,ну и ,что дальше. Да вся страна живет по таким правилам,10% это довесок паразитов во всех компаниях.

  23. никто:

    Задачу выполняли одну, а вот почёт и уважение не для всех одинаковое…,а это плохо…

  24. степашка:

    в свій час станційники іза халатності створили катастрофу світового маштабу після чого стали ліквідаторами після своїх випробувань іодержують захмарні пенсії вивод за що

  25. никто:

    А вывод один, это за то,что они слишком «МУДРЫЕ и перепутали проффесиональное с ликвидацией аварии на чаэс.

  26. Андрюха.:

    Станционщики умышленно или по глупости сотворили аварию,которая привела к катастрофе, которая создала предпосылки для организации борьбы с ее последствиями,то есть колоссальным финансовым вложениям. А там где деньги-потоки появляются стервятники-чиновники,ну и пошло поехало.Чинуши отдают должное станционщикам. Как ни крути, они оказались авторами тех событий.Доэксперементировались,вашу тетю.

  27. аноним:

    Ну да и по ходу событий стали также называться участниками ликвидации последствий аварии.
    По моему это они прилипалы.
    Видел только радиометриста на промплощадке от станционщиков при измерении места работы.

  28. никто:

    Станционщики наверняка знали и о технике безопасности и о радиации,,, ввиду своей своей профессии,а люди которых свозили для участия в лпа на чаэс не знали ничего об этом и поэтому им можно рассказывать что угодно…вплоть до того,что они «плохо работали»,поэтому так мало получают…,а то что инвалидность или смерть связана с лпа на чаэс,то это ничего,надо было просто «лучше работать» и вот тогда были бы все в «шоколаде», а не только «избранные и заслуженные».

  29. никто:

    Правда за смерть кормильца ,связанную с лпа на чаэс,выплатили на двух нетрудоспособных членов семьи ЕДИНОРАЗОВУЮ компенсацию в размере 379 гривен 00 коп.Это с учётом на погребение инвалида войны.

  30. Ліза:

    Давайте рахувать, чоловік приймав участь у ліквідації наслідків аварії, працюючиу шахті прохідником, 10 травня 1986 був відправлений у відрядження для виконання робіт» проходження якогось тунелю» ( я не знаю якого) з заробітною платою по наказу Міністерства вугільної промисловості 20 кабованців у зміну. Відпрацював 15 змін по шість годин, ДТЕК Павлоградвугілля дає свідчення про 48 таких осіб, (догоріла каждого своя свічка 14 особам)
    У віці 50 років за медичними показниками забороняють працювати на підземних роботах.У цьому випадку у нього буде профзахворюванняі не візме він захворювання повязане з роботами по ліквідації Чорнобильської катастрофи чого? ( захворювання дозволяє), тому що Чорнобильцю за шкоду заподіяну здоровю нарахують, по 3-й групі на 248 грн, та мізерну разову компенсацію.
    У разі профзахворювання повязане з підземними роботами, теж небезпечними,як і у Чорнобильців отримає регрес 50% від заробітку за останній рік та 5-ти крату заробітну плату за профзахворювання повязане з підземними роботами.Щомісячна виплата регресу менше чим 7тис. не буде.
    Про те розрахунок пенсійних виплат при трудовому стажі 32 роки ( після бурси у 18 років молодий і красивий спустився та сідий і хворий у 50 виліз з цього пекла шахтарський стаж х 2 кофіцієнт складе 0, 64) візме з заробітної плати відповідно ст. 57 ч. 2 ст. 56 Закону України 796-12 пояснюю ,( дозволено вищевказаним законм) чого: отримає пенсію потолок 14, 700грн. точно на 2019 не знаю,але заробив він пенсію у суму 47,200грн.( заробіток складає 3тис. грн. 3,000,000 кар.: 179кар. х 4400.00грн.х 0,64) Виникає питання на кого пішли ті кошти що неотримав реві не нам з вами. Соціальні виплати його складуть 20г тисяч гривен, каже що і мені на пенсію заробив, а отримує рева.Слово Чорнобильці пишу з великої літери, рева без папи і мами з малої бо таке моє відношення. Питання чи можно зробити уравніловку пенсійних виплат у цьому випадку? Уравніловку пенійних виплат по групам, як пропонується зроблено у довідках МСЕк , у відсотка втрати працездатності.

  31. Ліза:

    До відома: я, Ліза не курва,не тварь,на данний час Ліквідатор Чорнобильської катастрофи 1-ї категорії 2-ї групи інвалідності,( захворювання крові, повязане з роботами по ліквідації Чорнобильської катастрофи»). Лікувалася у Київському інституті радіології, можеш перевірети, у період захворювання жінки Горбачова, але вона лікувалася у німців, а я лежала і думала раз Горбачової свічка згасла то моя зразу розплавиться. Богу було ведніше, дано мені гарно-чи погано але жити, мабуть я на цьому світі нужніша чим Горбачова.Групу інвалідності яку я отрмала була одна з перших у місті у 1993 році,43 роки у шлюбі, маю сина, на час отримання інвалідності заробила стажу 24 роки,і після не седіла і не ждала пока ТИ (таке звернення бо не придставився)витребуєш мені пенсію у реви, «ВИБАЧЕННЯ ОЧИКУЮ», я не того плаха льоту, яку оцінку мені дає не зрозуміло хто? і за Що?, та і хаять тебе не буду,а от соплі червоні ваші не одному у зонах витирала і бачила хто що і за що робив, і такі як ти ******* і осталися без пенсі,( бо відсутня заробітна плата, і стажу) того ти і не здох, от радіації бо якбе нахватався її у тебе язик би не повертається таке плести, то тобі ще треба попрацювать не тільки язиком і заробить стаж а потім говорить про зароблену пенсію. Я пенсію отримала за працю у зоні відчуження свою, зароблену, у мене душа про неї не болить, бо мені пенсію не ти заробив, я заробила свою пенсію, яку отримую, і не седілана шиї у чоловіка і сина, і не вижидаю пенсію відповідно порядку «Про горний закон» бо і на неї маю право, отримання, пенсію яку заробив мені у тій клятої шахті і чоловік і син, ще й тобі додаток залишитья ,( вишевикладений порядок розрахунку подивися) прошу ЗАКРИЙ ХАВЕЛО!! !ОДИН ТИ ТАМ ПРАЦЮВАВ В ДОБРОВІЛЬНОМУ ПОРЯДКУ,НА БЛАГО ДЕРЖАВИ,І ЛІКВІДУВАВ КАТАСТРОФУ, ВІД ЯКОЇ ЗАСТОНАЛА УКРЇНА,ТА ВСЯ ЄВРОПА, ЖДУ ВИБАЧЕННЯ!!!.І у це період не грілася під бокаме у чоловіка,бо він виконував свої обовязки по ліквідації аварії, ая свої і отримали каждий своє, що пенсію що болячки.
    Про те; я, не проти порядку пенсій сума яких буде забезпечувати потреби Чорнобильців -жити на ту пенсію що отримують Чорнобильці далі нікуди! Я за установлення такого пенсійного порядку забезпечення , та умов надання пільг і компенсацій, які гарантувала держава,щоб задовольняли усі життєві потреби цих осіб.

    • Посмотри платежки за газ при Юльке!:

      Лиза,а Вы меньше пишите всякой «отсебятины с 40 летними стажем,а потом стал —инвалидом ЧАЭС» и никто не будет Вам писать гадости,просто люди уже на пределе!

      • СЕРГЕЙ:

        Посмотриш платежки на газ при юльке если она пройдет и в психушку сразу

      • Изольда Филипповна:

        Лиза написала,что в браке 40+ лет,а стажу 24 г.
        И ещё,прекратите [censored] друг друга!

  32. Ліза:

    Довожу до відома з 20 грудня 1971року мною був заключений законний брак, точніше [censored] це ( полкиника ще нема) якщо тебе це турбує, а перший запис у трудовій книжці 1 вересня 1968 року ( початок навчання у інституті), другий запис у 5 травня 1993 звцльнена у звязку з неналежним станом здоровя, дочого тут твоя англійська мова, може тибе послать на латинській?

  33. Анонимн:

    Не токмо ляпнуть нечто несуразное не в тему а токмо дабы выйти из числа количества написавших 66 комментариев скажу что неплохо общаетесь между собой и на том спасибо.Слава Украине!.

  34. ядерщик.:

    Любителю лапши!Слышишь заморишь,да я действительно отслужил 69 71 г.на 9 Новая Земля Маточкин Шар,при дембеле давали подписку на 25 годков,а прошло положеное время,мне Москва выслала справку,что я действительно участвовал в испытаниях при внештаной радиационной ситуации,когда сделал дембель полез в норку,но вылез, врачи посоветовали сменить климат,а прежде чем получить такую ксиву я много раз обращался в соответсвующие органы,во первых я не обязан оправдываться такому завистлевому как ты,во первых ты что сразу стал инвалидом?А во вторых в тебя дети есть,я не испытал отцовского чувства,и ты что то вякаешь в сторону срочников,а сколько таких как я.Да не знаю где ты находишься,что бы встретиться выпить по стопцу,потом харю твою разцеловать за твою писанину.

↑ Наверх ↑

aRuma бесплатная регистрация в каталогах тендерный кредит
Доставка грузов