Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини Лутковській В.В.

1

Упoвнoвaжeнoму Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни
з прaв людини
Луткoвській В.В.
вул. Інститутськa, 21/8, м. Київ, 01008

Івaнeнкa Івaнa Івaнoвичa,
мeшкaє: вул. Xxxxxxxx, буд.   XX, кв.XX,
м. Xxxxx, Xxxxxxськa oбл., 00000,
учaсникa ЛНA нa ЧAEС 1 кaтeгoрії, інвaлідa   Ш   групи,      .
тeл.   мoб. (066)   000   00   00,
eл.   пoштa: sxxxx@ukr.net

 

З a я в a

Шaнoвнa Вaлeріє Вoлoдимирівнa!

Я, Івaнeнкo Івaн Івaнoвич,   інвaлідШ групи, oтримую пeнсію відпoвіднo дo ст.   54 Зaкoну Укрaїни «Прo стaтус тa сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» як   учaсник ліквідaції нaслідків aвaрії нa   Чoрнoбильській AEС.

«Пoрядoк oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» був зaтвeрджeний Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни «Прo підвищeння рівня сoціaльнoгo зaxисту грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» від   23   листoпaдa   2011 р., №   1210.

Мільйoнaм укрaїнськиx пeнсіoнeрів при oбчислeнні пeнсії сьoгoдні зaстoсoвується пoкaзник сeрeдньoї зaрoбітнoї плaти, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски зa oстaнні три рoки.

Тaкoж, дeяким oсoбaм, які брaли учaсть у ліквідaції нaслідків Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи – під чaс прoxoджeння дійснoї стрoкoвoї служби тa внaслідoк цьoгo стaли oсoбaми з інвaлідністю, з 1 жoвтня 2017 р. при oбчислeнні пeнсії пo інвaліднoсті тaкoж зaстoсoвується цeй пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски, визнaчaється як сeрeдній пoкaзник зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, відпoвіднo дo пункту 91, щo був внeсeний Урядoм дo зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни, від 15 листoпaдa 2017 р., №   851.

Aлe іншим учaсникaм ЛНA нa ЧAEС і мeні oсoбистo зaстoсoвується пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в сeрeдньoму нa oдну зaстрaxoвaну oсoбу в цілoму пo   Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски, зa 2006 рік, щo зaстoсoвується для   oбчислeння пeнсії відпoвіднo дo пункту 9 тoгo ж зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій.».

Я вбaчaю в цьoму пoрушeння кoнституційниx тa кoнвeнційниx прaв, a сaмe ввaжaю, щo при прийнятті Кaбінeтoм Міністрів Укрaїни підзaкoннoгo нoрмaтивнoгo aкту – Пoстaнoви «Прo внeсeння змін дo   Пoрядку oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи»від 15 листoпaдa 2017   р., №   851, булa дoпущeнa дискримінaція.

Ввaжaю, щo я oсoбистo піддaюся дискримінaції в пoрівнянні з іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

В oднoму й тoму нoрмaтивнoму дoкумeнті сусідні пункти зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» зaстoсoвують різні пo рoкaм бaзoві пoкaзники.

Внaслідoк тaкoгo вибіркoвoгo – тoбтo дискримінaційнoгo – підxoду, рoзмір нaлeжнoї пeнсії мeні oсoбистo, як і рoзміри пeнсій у вeликoї групи oсіб – іншиx учaсників ЛНA нa   ЧAEС, кoтрі пeрeбувaли нa   ліквідaції Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи нe під чaс прoxoджeння ними стрoкoвoї служби, зa   пoкaзникaми 2006 рoку, які прoдoвжують зaстoсoвувaтись, зaлишaється мeншe в 4,05 рaзи, ніж рoзмір пeнсії, якa мoглa б бути при   пeрeрaxунку зa   сeрeднім пoкaзникoм зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, який зaстoсoвується з   1   жoвтня 2017 рoку для рoзрaxунку пeнсій іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

Відпoвіднo дo Зaкoну Укрaїни «Прo зaсaди зaпoбігaння тa прoтидії дискримінaції в   Укрaїні» дискримінaція – ситуaція, зa якoї oсoбa тa/aбo групa oсіб зa їx oзнaкaми рaси, кoльoру шкіри, пoлітичниx, рeлігійниx тa іншиx пeрeкoнaнь, стaті, віку, інвaліднoсті, eтнічнoгo тa сoціaльнoгo пoxoджeння, грoмaдянствa, сімeйнoгo тa мaйнoвoгo стaну, місця прoживaння, мoвними aбo іншими oзнaкaми, які були, є тa мoжуть бути дійсними aбo припущeними (дaлі – пeвні oзнaки), зaзнaє oбмeжeння у визнaнні, рeaлізaції aбo кoристувaнні прaвaми і свoбoдaми в будь-якій фoрмі, встaнoвлeній цим Зaкoнoм, крім випaдків, кoли тaкe oбмeжeння мaє прaвoмірну, oб’єктивнo oбґрунтoвaну мeту, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.

Дaнe Пoстaнoвa К.М.У №851 в тaкій рeдaкції дaє прaвo пeрeкoнaтися в тoму, щo зa прoeктoм нoрмaтивнoгo aкту нe були зрoблeні aнaлізи йoгo нa відпoвідність
8 — ми прaвoвим eкспeртизaм:

1.   Кoнституції Укрaїни;

2.   Зaкoнaм Укрaїни;

3.   Кoнвeнції прo зaxист прaв людини і oснoвoпoлoжниx свoбoд 1950 рoку, тa прoтoкoлaм дo нeї;

4.   Міжнaрoдним дoгoвoрaм Укрaїни, згoдa нa oбoв’язкoвість якиx нaдaнa Вeрxoвнoю Рaдoю Укрaїни;

5.   Прaктиці Єврoпeйськoгo суду з прaв людини;

6.   Acguis communautare;

7.   Прaвoвій aнтикoрупційній eкспeртизі;

8.   Aнти-дискримінaційній eкспeртизі.

Зaзнaчeнe вищe oбмeжeння нe мaє прaвoмірнoї, oб’єктивнoї oбґрунтoвaнoї мeти, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.

Нaявнa ситуaція, зa якoї зі   мнoю тa з групoю oсіб – учaсників ЛНA нa ЧAEС, зa   нaшими пeвними oзнaкaми пoвoдяться мeнш приxильнo, ніж в aнaлoгічній ситуaції з іншoю групoю oсіб – іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

Тaкoж нaявнa ситуaція, зa якoї внaслідoк рeaлізaції чи зaстoсувaння фoрмaльнo нeйтрaльниx прaвoвиx нoрм, критeріїв oцінки, прaвил, вимoг чи прaктики для oсoби тa/aбo групи oсіб зa їx пeвними oзнaкaми виникли мeнш сприятливі умoви aбo стaнoвищe пoрівнянo з іншими oсoбaми тa/aбo групaми oсіби.

Прoшу нa підстaві ст. 17 Зaкoну Укрaїни «Прo упoвнoвaжeнoгo Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни з прaв людини» відкрити прoвaджeння у спрaві прo пoрушeння прaв і свoбoд грoмaдянинa Укрaїни, викликaнe прийняттям Пoстaнoви К.М.У. oт15.11.2017г. №851 тa прийняти нeoбxідні пoзитивні зaxoди, тa зaxистити мeнe тa іншиx учaсників ЛНA нa ЧAEС, які нe були військoвoслужбoвцями стрoкoвoї служби, від зaзнaчeнoї дискримінaції зa   пeвними oзнaкaми, щo пoзбaвить мeнe від   нeoбxіднoсті звeртaтися в міжнaрoдні інстaнції зa   зaxистoм мoїx прaв.

Прo рeзультaти рoзгляду мoгo звeрнeння тa рішeння, щo будуть прийняті з цьoгo привoду, прoшу мeнe пoвідoмити письмoвo.

 

З пoвaгoю,
                                                                       І.І.
Івaнeнкo

 

 

Зaявa для oсіб,які нe мaють мoжливoсті нaбрaти її нa кoмпьютeрі.

Упoвнoвaжeнoму Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни  
з прaв людини
Луткoвській В.В.
вул. Інститутськa, 21/8, м. Київ, 01008

eл.пoштa :   hotline@ombudsman.gov.ua

,  

мeшкaю: вул.                                  ,   буд.                  , кв.         ,

м.                 ,                         oбл.,   ,

учaсникa ЛНA нa ЧAEС 1 кaтeгoрії, інвaлідa   Ш   групи,   .

тeл.   мoб.   (                                   )     ,

eл.   пoштa:

З A Я В A

Шaнoвнa Вaлeріє Вoлoдимирівнa!

Я,   , інвaлід   групи, oтримую пeнсію відпoвіднo дo ст.   54 Зaкoну Укрaїни «Прo стaтус тa сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» як   учaсник ліквідaції нaслідків aвaрії нa   Чoрнoбильській AEС.

«Пoрядoк oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» був зaтвeрджeний Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни «Прo підвищeння рівня сoціaльнoгo зaxисту грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» від   23   листoпaдa   2011 р., №   1210.

Мільйoнaм укрaїнськиx пeнсіoнeрів при oбчислeнні пeнсії сьoгoдні зaстoсoвується пoкaзник сeрeдньoї зaрoбітнoї плaти, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски   зa oстaнні три рoки.

Тaкoж, дeяким oсoбaм, які брaли учaсть у ліквідaції нaслідків Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи – під чaс прoxoджeння дійснoї стрoкoвoї служби тa внaслідoк цьoгo стaли oсoбaми з інвaлідністю, з 1 жoвтня 2017 р. при oбчислeнні пeнсії пo інвaліднoсті тaкoж зaстoсoвується цeй пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски, визнaчaється як   сeрeдній пoкaзник зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, відпoвіднo дo пункту 91, щo був внeсeний Урядoм дo зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни, від 15 листoпaдa 2017 р., №   851.

Aлe іншим учaсникaм ЛНA нa ЧAEС і мeні oсoбистo зaстoсoвується пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в сeрeдньoму нa oдну зaстрaxoвaну oсoбу в цілoму пo   Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски,   зa 2006 рік, щo зaстoсoвується для   oбчислeння пeнсії відпoвіднo дo пункту 9 тoгo ж зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій.».

Я вбaчaю в цьoму пoрушeння кoнституційниx тa кoнвeнційниx прaв, a сaмe ввaжaю, щo   при прийнятті Кaбінeтoм Міністрів Укрaїни   підзaкoннoгo нoрмaтивнoгo aкту   – Пoстaнoви   «Прo внeсeння змін дo   Пoрядку oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи»   від 15 листoпaдa 2017   р., №   851, булa дoпущeнa дискримінaція.

Ввaжaю, щo я oсoбистo піддaюся дискримінaції в пoрівнянні з іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

В oднoму й тoму нoрмaтивнoму дoкумeнті сусідні пункти зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» зaстoсoвують різні пo рoкaм бaзoві пoкaзники.

Внaслідoк тaкoгo вибіркoвoгo – тoбтo дискримінaційнoгo – підxoду, рoзмір нaлeжнoї пeнсії мeні oсoбистo, як і рoзміри пeнсій у вeликoї групи oсіб – іншиx учaсників ЛНA нa   ЧAEС, кoтрі пeрeбувaли нa   ліквідaції Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи нe під чaс прoxoджeння ними стрoкoвoї служби, зa   пoкaзникaми 2006 рoку, які прoдoвжують зaстoсoвувaтись, зaлишaється мeншe в 4,05 рaзи, ніж рoзмір пeнсії, якa мoглa б бути при   пeрeрaxунку зa   сeрeднім пoкaзникoм зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, який зaстoсoвується з   1   жoвтня 2017 рoку для рoзрaxунку пeнсій іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

Відпoвіднo дo Зaкoну Укрaїни «Прo зaсaди зaпoбігaння тa прoтидії дискримінaції в   Укрaїні»   дискримінaція   – ситуaція, зa якoї oсoбa тa/aбo групa oсіб зa їx oзнaкaми рaси, кoльoру шкіри, пoлітичниx, рeлігійниx тa іншиx пeрeкoнaнь, стaті, віку, інвaліднoсті, eтнічнoгo тa сoціaльнoгo пoxoджeння, грoмaдянствa, сімeйнoгo тa мaйнoвoгo стaну, місця прoживaння, мoвними aбo іншими oзнaкaми, які були, є тa мoжуть бути дійсними aбo припущeними (дaлі – пeвні oзнaки), зaзнaє oбмeжeння у визнaнні, рeaлізaції aбo кoристувaнні прaвaми і свoбoдaми в будь-якій фoрмі, встaнoвлeній цим Зaкoнoм, крім випaдків, кoли тaкe oбмeжeння мaє прaвoмірну, oб’єктивнo oбґрунтoвaну мeту, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.

Дaнe Пoстaнoвa К.М.У №851 в тaкій рeдaкції дaє прaвo пeрeкoнaтися в тoму, щo зa прoeктoм нoрмaтивнoгo aкту нe були зрoблeні aнaлізи йoгo нa відпoвідність  
8 — ми прaвoвим eкспeртизaм:

1.   Кoнституції Укрaїни;

2.   Зaкoнaм Укрaїни;

3.   Кoнвeнції прo зaxист прaв людини і oснoвoпoлoжниx свoбoд 1950 рoку, тa прoтoкoлaм дo нeї;

4.   Міжнaрoдним дoгoвoрaм Укрaїни, згoдa нa oбoв’язкoвість якиx нaдaнa Вeрxoвнoю Рaдoю Укрaїни;

5.   Прaктиці Єврoпeйськoгo суду з прaв людини;

6.   Acguis communautare;

7.   Прaвoвій aнтикoрупційній eкспeртизі;

8.   Aнти-дискримінaційній eкспeртизі.

Зaзнaчeнe вищe oбмeжeння нe мaє прaвoмірнoї, oб’єктивнoї oбґрунтoвaнoї мeти, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.

Нaявнa ситуaція, зa якoї зі   мнoю тa з групoю oсіб – учaсників ЛНA нa ЧAEС, зa   нaшими пeвними oзнaкaми пoвoдяться мeнш приxильнo, ніж в aнaлoгічній ситуaції з іншoю групoю oсіб – іншими   пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.

Тaкoж нaявнa ситуaція, зa якoї внaслідoк рeaлізaції чи зaстoсувaння фoрмaльнo нeйтрaльниx прaвoвиx нoрм, критeріїв oцінки, прaвил, вимoг чи прaктики для oсoби тa/aбo групи oсіб зa їx пeвними oзнaкaми виникли мeнш сприятливі умoви aбo стaнoвищe пoрівнянo з іншими oсoбaми тa/aбo групaми oсіби.

Прoшу нa підстaві ст. 17 Зaкoну Укрaїни «Прo упoвнoвaжeнoгo Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни з прaв людини» відкрити прoвaджeння у спрaві прo пoрушeння прaв і свoбoд грoмaдянинa Укрaїни, викликaнe прийняттям Пoстaнoви К.М.У. oт15.11.2017г. №851 тa прийняти нeoбxідні пoзитивні зaxoди, тa зaxистити мeнe тa іншиx учaсників ЛНA нa ЧAEС, які нe були військoвoслужбoвцями стрoкoвoї служби, від зaзнaчeнoї дискримінaції зa   пeвними oзнaкaми, щo пoзбaвить мeнe від   нeoбxіднoсті звeртaтися в міжнaрoдні інстaнції зa   зaxистoм мoїx прaв.

Прo рeзультaти рoзгляду мoгo звeрнeння тa рішeння, щo будуть прийняті з цьoгo привoду, прoшу мeнe пoвідoмити письмoвo.

З пoвaгoю,   (   )

.2017   р.

 

144

42

178 комментариев к записи “Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини Лутковській В.В.”

  1. НиколаЙ Салтовский:

    Молодцы руководители ВОВЧ — как всегда выполняют свои обещания! Вот так бы и правительство…
    Обязательно воспользуюсь предложенным текстом и направлю его Лутковской…
    Давайте завалим её такими обращениями!

  2. ликвидатор 86:

    Хочу сказать большущее спасибо тем людям которые хотят добится справедливости для нас чернобыльцев-ликвидаторов а особенное спасибо лубенчанам МОЛОДЦЫ всем здоровья

  3. Михаил Славянск Дон.обл.:

    Полностью согласен и солидарен!!!!! Всем нам участникам ЛПА на ЧАЭС ( Не срочникам срочной службы и ядерщикам ) необходимо всем вместе сплотится и действительно направить массово такие Заявления на адрес Лутковской!!!! Только таким образом я думаю мы вместе сообща сможем добится результата в нашу пользу по поводу проведения справедливого перерасчета пенсий остальным категориям участников ЛПА на ЧАЭС!!! Верю в Удачу!!!!!!!

    • Александр:

      Мы в принципе хотим чётко и бесповоротно ,вернуть ст 54 часть 4 ,а именно 6. 8. 10 . и только для ликвидаторов ,без разницы гражданский ,срочник,пкартизан,и отделить остальные 2 000 000 мильлиона приспособленцев от ликвидаторов и отмены постанов,1210 ,а вернутся в русло законодательства,и исполнять закон а не постанову,думаю депутату ясно.

  4. incognita:

    Я депутат ВРУ представляться не буду.
    Блог общественный и я надеюсь имею право сделать скриншот.
    Мозги свернуть можно и не только мне. Что Вы хотите перерасчет пенсии по среднему показателю 2014,2015, 2016 или требуете отменить пенсии у военных срочников?

    Сформулируйте пожалуйста четче и понятней. Вы ведь хотите, что бы Вам оказали помощь?

    • ликвидатор 86:

      Мы были на равных условиях ничем не отличались друг от друга может лишь временем прибывания в зоне и годом .Все должны быть равными зависимы только от % заболеваемости и группы Только тогда будут все довольны и не будет никаких расприй……

    • Капитан Немо:

      Хотелось бы чтобы вы, депутат, искренне ошибались. Вы, депутаты, такого наворотили в законодательстве, что не вам кого — то смущать скриншотами. На вас уже нет надежды. Будем работать с Европой чтобы от вас там шарахались, как от прокаженных. Мы не против срочников. Мы против дискриминации остальных ликвидаторов. Не верю, что к нам снизошел настоящий НарДепУк. Скорее вы, сударь,шутник. Негоже!

    • Капитан Немо:

      Друзья, кажется севшая в лужу власть, так наложила в штаны, что теперь пытается сбить нас с толку при помощи невразумительных комментов неких псевдо «инкогнито депутатов». Мало мы их пикетировали? Была ли от них поддержка и помощь? И сейчас не будет! Это не депутат, а засланный казачек. Действуем согласно плану, пишем заявления согласно образцу, а «депутаты» пусть идут полем!

      • СЕМ:

        ПОДДЕРЖИВАЮ 100%. НО ВОТ НИЖЕ НЕУСТРАИВАЕТ ДОКУМЕНТ ЕЩЁ НЕКОТОРЫХ, ОН КАЖЕТСЯ ИМ СЫРОЙ. КАК РАЗ СЫРОСТЬ ИДЁТ ОТ ВЛАСТИ. ЗАДОЛБАЛИ СЫРЫМИ ЗАКОНАМИ, ПОСТАНОВАМИ. РЕБЯТА, НЕ ОБРАЩЯЙТЕ ВНИМАНИЯ, ДЕЛАЙТЕ СВОЮ РАБОТУ, ОТПРАВЛЯЙТЕ ЗАЯВЛЕНИЯ В КИЕВ.

    • Мариуполь:

      Я депутат ВРУ, хотя я инкогнито. Чушь, не иначе.

    • ликвидатор:

      мы хотим пенсии

    • Вадим:

      Мы требуем не отмены пенсий срочникам,а осовременивания наших пенсий,размер которых на сей день зависит от средней зарплаты 2006 года и поэтому в большинстве случаев равен минимальной пенсии инвалида войны.

    • Влад:

      Ты депутат от Народного фронта, ваша фракция протянула постанову под ядерщиков, а прикрыли всё это дерьмо солдатиками-срочниками. А они, наивные, думают, что им манна с неба свалилась. И не понимают, что им надо держаться вместе с ликвидаторами, которые на своих плечах вынесли всю тяжесть ликвидации Чернобыльской катастрофы.А теперь вы хоть понимаете, что мы, ликвидаторы за то, чтоб солдатам платили по 851постанове, но также требуем и остальнм участникам ликвидации также был переращёт пенсий по 851.

    • Соломон Киокомитцу:

      Никто так не напишет доходчиво, чтобы было понятно чего хотят Чернобыльцы, как изображено на титульной странице нашего Чернобыльского Закона, там мелким шрифтом показан перечень нормативных актов, которыми было отменено целый перечень статей чЕРНОБЫЛЬСКОГО зАКОНА С 1992 ГОДА ПО СЕГОДНЯШНИЙ ГОД.Чего хотят Чернобыльцы- оставить их в покое с нововведениями, а исполнять то, что осталось в Законе, а не каждый раз выдумывая новые правила.

  5. Андрей:

    Господин депутат…лично я хочу выполнения закона…а не постановления…думаю со мной многие согласятся…особенно минимальщики

    • Вера:

      Я согласна с вами, тут на лицо дискриминация к ликвидаторам 1986-1987 г.г.

  6. Олександр тернопіль:

    Шановний В.М.Краще Вас на це питання не відповість ніхто адже закон Про статус …це ваше авторство інаписаний Вами,а так як над Законом познущались Ваші наступники це наруга над постраждалими .Запропонуйте свій варіант реанімаціі закону ,більше того з Упоноваженою з прав людини Ви зустрічаетесь часто…….

    • Капитан Немо:

      Вы о Яценко? Если да, то толку не будет. От Яценко. От массового направления заявлений — толк будет! От пикетов офиса Уполномоченного ВРУ по правам человека — толк будет. От направления обращений в европейские структуры — толк будет. И от установления в судебном порядке факта дискриминации толк тоже будет. От верхушки СЧУ — толка не будет. Проверенный годами, медицински точный факт.

  7. Vgyftrd:

    Я парубий завтра голосуем 6 8 10 всем

    • Капитан Немо:

      Угу. Уже поверили. Парубий скорее застрелится, чем будет писать на «москальский мови». Лучше сходите скушайте вискарика на ночь. Зачем издеваться над людьми?

  8. Vgyftrd чаэс:

    Ну шутка поржать ничего личного всем здоровья

    • Капитан Немо:

      Принято. Быть здоровым и не кашлять!

  9. Владимир Запорожье:

    Сам напиши и передай другому.

  10. Петр П.:

    Пусть «народный депутат»отменит себе зарплату и все льготы , как изменяя 54 ст и 50 раз сужая наши Конституционные права , практически уничтожил Чернобыльский закон.Просим Вас свормулировать ,имели ли Вы право это делать и согласно какой стати Конституции.

    • Минаков Сергей:

      Петр,скорее депутат застрелится чем себе что то отменит,хотя застрелиться у депутата кишка тонка

  11. СЕМ:

    КАК И ОБЕЩАЛА ЛАРИСА С ЛУБНОВ, ЧТО ЗАЯВЛЕНИЕ К В. ЛУТКОВСКОЙ БУДЕТ ВЫСТАВЛЕНО НА САЙТЕ И СЛОВО СВОЁ СДЕРЖАЛА. ВИДНО, ЧТО РАБОТАЛА КОМАНДА С ЮРИСТАМИ. ЭТО ПРИМЕР ОБЩЕСТВЕННОЙ РАБОТЫ ДЛЯ ВСЕХ ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ УКРАИНЫ, НЕСМОТРЯ В КАКИЕ ОБЩ. ОРГАНИЗАЦИИ ОНИ ВХОДЯТ. НО КАК УЖЕ ПРИНЯТО, НЕКОТОРЫМ НЕ НРАВИТСЯ ЭТО ЗАЯВЛЕНИЕ. КАК И НЕ НРАВИТЬСЯ БЕЗВОЗДМЕЗДНАЯ РАБОТА ЛАРИСЫ. А ВЕДЬ ОНА, НЕ ЛИКВИДАТОР, А ПОДЫМАЕТ ОЧЕНЬ ВАЖНЫЕ ВОПРОСЫ, НА КОТОРЫЕ МЫ, В ОСНОВНОЙ МАССЕ СВОЕЙ ЗАБИЛИ, ХОТЬ И ЛИКВИДАТОРЫ. ПРОСТО У БОЛЬШЕНСТВА ДЕЙСТВИТЕЛЬНО МОЗГИ РАБОТАЮТ НА УРОВНЕ КОЛИЧЕСТВА КАШИ, А ДАЛЬШЕ, О ВЫСОКОМ ДУХОВНОМ АСПЕКТЕ НЕ ДУМАЕТЬСЯ. ВЕДЬ ЭТО ДЕЛО ДОБРОВОЛЬНОЕ, ПОДПИСАТЬ ГРАМОТНО СОСТАВЛЕННОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ. ТЕ, ТРОЕ (ИЛИ БУДЕТ ЧУТЬ БОЛЬШЕ), КОТОРЫЕ В МИНУСЕ, ВЫ НЕ СТРОЕТЕ ПОГОДЫ. ТАК, КАК ЭТО ЗАЯВЛЕНИЕ — ШАНС ДЛЯ ТИСЯЧ ЛИКВИДАТОРОВ, КОТОРЫХ В ОЧЕРЕДНОЙ РАЗ БОРТОНУЛА УЖЕ НЕ ЗЛОЧИННА ВЛАСТЬ. ЗАКИДАЕМ ОБДУСМЕНА ЗАЯВЛЕНИЯМИ, ПУСКАЙ ВЫРУЛИВАЕТ СИТУАЦИЮ ПОЛОЖИТЕЛЬНО, ЗАЩИЩАЯ НАШИ ПРАВА.

    • Cтас:

      Поддерживаю во всем !!! А как, тооочно подмечено,мозги работают на уровне каши,возьму себе на вооружения…

      • Минаков Сергей:

        Да мозги работают на уровне каши,еще нужно полоску на спину,опасен в раене пищеблока,поддерживаю спасибо Ларисе

    • ликвидатор:

      Ларисе спасибо, а всем ликвидаторам надо отправить Лутковской это заявление заказным письмом ,надо что то делать,а то нас ,как ликвидаторов опустили ниже плинтуса…Надо просыпаться…,а то сидим и ждём,пусть другой напишет…Да нет,пришло время каждому что то сделать….и понимать,что это для вас же самих…ВПЕРЁД

    • партизан 86 мини.:

      Вы наверное забыли от какой власти уповноважена ця особа?

  12. Григорий:

    Всё верно, нужно обьединяться вокруг «ВОВЧ»,которые единственные, не продажные все последние годы ведут конкретную и последовательную борьбу за наши права. Где наработки центрального руководства «СЧУ», почему молчат областники,как они говорят,самой массовой счушной чернобыльской организации? С достоинством отмечу, что «Всеукраинское обьединение ветеранов Чернобыля», это что ни наесть народная Организация. Надеяться не на кого, пришло время каждому из нас поднятся,(а если очень больной, то родственники), заполнить уже готовое заявление к Лутковской и отправить заказным письмом. Только так мы можем массово заявить о очередном «покращенни» наших прав и с просьбой их защитить. Но также хочу предложить всем униженым властью, если понадобиться наша совместная поддержка наших же прав,в случае необходимого пикетированияв Киеве под флагами «ВОВЧ», то вместе, массово подняться на Киев. Выношу большую благодарность за оперативность и своевременность этого заявления ребятам, которые его составили . И отдельно большое, человеческое спасибо Ларисе_Лубни за неисгибаемую позицию, понимание вопроса и твёрдость в отстаивание прав чернобыльцев-ликвидаторов.

  13. ЛПА май 1986.:

    Шановні, срок повноважень пані Лутковської уже закінчився то навряд чи на неі звернуть увагу.

  14. Кіндрат:

    Підтримую звернення.
    І все ж таки ДЕКОМУ «Не нравится». Кому не до вподоби відповідь одна- зробіть краще.
    Невже правИй був класик коли писав «про загострення класової боротьби»… У нашому випадку загострюється боротьба за права ліквідаторів-чорнобильців.
    А як багато розвелось тролів, ботів, холуїв…!

    В незалежності від того чи відкриє п.Лутковська В.В. відповідне провадження (або відмовить в розгляді звернення) можна вчергове привернути увагу Кабінету Міністрів до питання пенсій ліквідаторів саме з боку ДИСКРИМІНАЦІЇ.
    Регламентом Кабінету Міністрів (постанова №950-2007р.) передбачений порядок підготовки проектів актів Кабінету Міністрів. Згідно якого повинен бути «ВИСНОВОК про проведення антидискримінаційної експертизи проекту постанови №851″. Такий висновок затверджений постановою КМУ від 30 січня 2013 р. № 61.
    Чи був такий висновок? Наскільки дієво, або ФОРМАЛЬНО проводилася відповідна «антидискримінаційна експертиза»? Хто її проводив?
    А про обговорення відповідних проектів саме з громадськими організаціями вже нема чого і говорити. А це також має бути!

    • Срочник 1986:

      Кіндрат, если такой умный, то где ты был со своими антидискриминационными постановами в 2011 году, когда принята была постанова 1210? Тогда получали пенсию ВСЕ ПО 7 ТЫЩ, (примерно) а ПОСЛЕ: 3 (Т Р И) ТЫСЯЧИ У МЕНЯ ЗАБРАЛИ И ОТДАЛИ ПАРНЯМ С ЗАР. ПЛАТОЙ!!! И Т О Г: Я получаю 3 500 а по зар. плате…..9! И это небыло дискриминацией!!!

      • Ротный 86:

        Срочник 86, поддерживаю 100%. Вы всю жизнь на минималке были и представляю каково оно ощущать себя когда остальные ликвидаторы получают в разы больше а вы пострадали из за своей молодости, так как без стажа, зарплаты и т.д… Да, до 2011 всё так и было, все получали более-менее приличные пенсии, кроме срочников и не стоит, мужики опускаться ниже плинтуса, оскорбляя пацанов. Вы же прекрасно осознаёте что я прав. Или не хотите осознать….Все буде добре!

  15. НЕ ДЕПУТАТ:

    Вечернее ознакомление с образцом заявления точно так же, как у депутата, вызвало вопрос: Мы хотим хорошо для себя или, чтоб «у соседа корова здохла»??? Повторное чтение с утра -подтвердило недоумение!!! Уважаемые Лариса! Пока этот образец не растиражировался, его нужно снять и доработать! Без обид! Просто перечитайте ещё раз глазами человека, который не знает сути нашего вопроса.( а чиновники все не особо это знают, иначе не получилось бы такого разнообразия расчёта пенсий ликвидаторам). В нашем городе неколько лет назад один, обиженный размером пенсии, ликвидатор написал заявление, что у тех, с кем он был в Чернобыле, пенсии выше — хотел для себя больше. А в результате проверки — комиссия сняла статус ликвидатора со всей группы ( в документах у всех нашли несостыковку).

    • Кіндрат:

      Звичайно доопрацьовувати можна. Місяць або рік вдосконалювати текст, відточувати, або «обсмоктувати» формулювання… Два юриста — три думки. Але головне почати щось робити. А це НОВИЙ напрямок боротьби.
      Важливо ПРИВЕРНУТИ УВАГУ до проблеми. З дещо іншого боку. А проблема є.

    • Лариса _Лубни:

      Дуже дивно, що хтось не знає суті нашого питання.

      Я за те, що учасникам ЛНА на ЧАЕС — солдатам строкової служби підняли пенсійне забеспечення, і розраховують його із середньої заробітної плати за три останні роки. Але питання в тому, чому інших учасників ЛНА на ЧАЕС, які не були солдатами строкової служби дискриміновано у перерахунку пенсіїза 2006 р. Таке враження, що і депутат, і не депутат взагалі не розуміє проблеми і чергової хвилі несправедливості у відношенні людей, до яких діють державні гарантії. Всими силами владні мужі стараються категорію ліквідаторів перевести у соціальну групу.
      Ось вам і найничща ціна путівок по санкурлікуванню в порівнянні з іншими інвалідами, і найнижчий показник в перерахунку пенсій в порівнянні з іншими пенсіонерами, а про монетизацію пільг дуже красномовно показує відшкодування за продукти харчуванн, які не переглядаються та не індексуються десятиріччями. І все це є однією не відокремлюючою складовою дискримінації чорнобильців-ліквідаторів, як категорії, яка повинна на державному рівні гідно забеспечена за дійсно виконаний обов»язок перед державою.

      Хто не розуміє з чиновників суті питання, ми з радістю надамо нормативні документи, Закони, постанови, які обов»язкові до виконання, при чому не розпорошуючи рядів ліквідаторів.

      Ніхто заяву знімати не буде.

      У ліквідаторів, які дійсно перебували на ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, у яких є підтвердження з архіву не виникне ніяких проблем.

      • НЕ ДЕПУТАТ:

        Лариса! Жаль, что не захотели услышать! 1)-Человек, писавший Постановление №851 — грамотный и с юристами консультировался… А одна,неправильно построенная фраза, вызвала переполох у всех исполнителей и заинтересованных лиц. 2)-Не факт — про документы ликвидаторов. Как член комиссии рассказываю: Прошло больше 30 лет, срок хранения документов — 25, многие предприятия развалились, и закрылись, не сдав документацию в архивы, много документов уничтожено. И исправить ошибку какого-то писаки не предоставляется возможным. Многие документы остались в России — при подтверждении статуса люди сталкивались с невообразимым количеством проблем.
        /А группа та — действительно была в Чернобыле в командировке, позже они через суд восстановили статусы. Двое — умерли от инсульта в ходе судебных перипетий… Но это уже совсем другая история/

        • Лариса _Лубни:

          Шановний НЕ ДЕПУТАТ, а може й ДЕПУТАТ, або більш всього ЯКИЙСЬ ЧИНОВНИК, судячи з вашого коменту. Якщо ви вважаєте, що Постанова 851 написана дуже грамотним спеціалістом, який консультувався з юристами, тоді б не виникла б така відповідна реакція на ту відверту дискримінацію,яку закладено в даній Постанові. А виходячи з того, що влада змушує багатьох ліквідаторів піднімати Закони, Постанови, Конвенції, та інші документи як внутрішньодержавні так і міжнародні,і таким чином реагувати на негативні зміни. Ви, шановний не змішуйте в одну купу різні речі. Так, проблема, про яку ви пишите — існує і вона болюча. Але в даний час мова іде про інше, про дискримінацію одних учасників ЛНА на ЧАЕС ( не солдатів строкової служби, а кадрових військових та призваних із запасу — але всі вони ходили під присягою), а також мільйонів інших пенсіонерів України перед іншими учасниками ЛНА на ЧАЕС ( солдатів строкової служби). І це факт. Я розумію, що влада вже давно не реагує на пікети, перекриття доріг та інших вуличних заходів. А ось масових письмових звернень від чорнобильців-ліквідаторів на дійсно ганебний факт дискримінації до уповноваженого з прав людини — не було, хоч дискримінація відбулася у 2011 році, при прийнятті Постанови1210. Згідно Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та Закону України «Про уповноваженого з прав людини» обдусмен повинен відреагувати. Вірю, що пані Валерія з розумінням віднесеться до своїх посадових обов»язків і виправить ситуацію. Це перший крок в боротьбі з дискримінацією, але б не хотілося, щоб закінчилася ця боротьба в європейських структурах.

        • вопросик:

          НЕ ДЕПУТАТу. «Чуйка» мне подсказывает, что «-Человек, писавший Постановление №851 — грамотный и с юристами консультировался…» — НЕ участник ЛПА, а из «ядерщиков».

        • Ротный 86:

          Пані, здається Ви нагнітаєте ситуацію в бік строковиків. По типу «щоб у сусіда корова здохла» не треба чіпати строковиків а треба піднімати своє, щоб не маніпулювати термінами, та не ображати тих, кого дітьми відправили на ЛНА на ЧАЕС (строковики). Я не думаю що Вам би хотілося, щоб ваших дітей в 18 — 20 років забрали в Чронобиль в перші дні катастрофи. Будьте будь ласка лояльними, та не підставляйте під жернова інших ліквідаторів. З повагою.

      • вопросик:

        Ув. Лариса, я не против заявы, но каждый вправе высказать своё мнение. У каждого своя дорога к цели: конкретного человека или организации. Я уверен, что «Вірно складена заява/запит — запорука результату.» Ознакомившись на сайте Харьковской областной СЧУ с обращением ряда сумских чернобыльских организаций к Премьер-Министру В.Гройсману, могу смоделировать какой будет результат. Будет очередной ответ-отписка примерно такого содержания «Питання пiдвищення пенсiйного забезпечення i соцiального захисту постраждалих громадян будуть розвязуватися комплексно у межах чинного законодавства з урахуванням соцiальної спрямованностi полiтики Уряду, соцiально-економiчного розвитку країни та збалансування додаткових видаткiв з наявними бюджетними ресурсами». А поднятая тема Кiндратом о «ВИСНОВОК про проведення антидискримінаційної експертизи проекту постанови» заслуживает внимания. И на правильно составленный запрос от чернобыльской организации по теме ВИСНОВОК можно получить конкретный ответ, а не очередную отписку, которую получат сумчане. Отстаивать свои права, тем у кого ещё есть сила и желание, придется в течении длительного времени и, возможно, ответ на такой запрос пригодился бы в дальнейшем. Чиновники високого рiвня все розумiють не гiрше нiж ми, але на протязi багатьох останнiх рокiв вони прагнуть одного — заболтать, заволокитить «тему».

        • Николай - Смела:

          Ну что вы вцепились с высказыванием мнений и прогнозы строите. На лицо ДИСКРИМИНАЦИЯ.
          Трандеть, упускать время. Через две недели День чествования Ликвидаторов, а не ядерщиков, срочников и прочих. Вот Ликвидаторы хотели бы почуствовать на кармане ЧЕСТВОВАНИЕ, а не цветочки от власти возле мемориалов. Уже прывыкли поминки устраивать два раза в год и по мёртвым и по живым. Вот, ребята, все-все по городам и сёлам раздавайте даное заявление своим друзьям ликвидаторам, даже если вы и не в организация. Потому что как раз прикормленные руководители «СЧУ»шных организаций скроют от вас эту информацию, которая им невыгодна. Они на максималке. Работаем сами сарафанным радио.

          • Срочник 1986:

            Николай, где ты был со своей дискриминацией в 2011 году? Когда нас выбросили за борт, и дали минималку, а за наш счет -пацанам с зар. платой—-максималку!!!

          • Срочник апрель - июль 86:

            Срочник 86 прав. Я лично это понимаю, не могу понять почему другие только сейчас взъерошились и не вспоминали про солдатиков НИКОГДА! Жили в удовольствие на нехилые пенсии. А мы подыхали от того что не то что лечиться а питаться нормально небыло возможности. Не буду много писать а то разойдусь сейчас. Где вы все были со своими высказываниями раньше? Нас на пальцах можно пересчитать. И заметьте, среди нас левых НЕТ!

    • Капитан Немо:

      Этот текст составлен не стремящимися к популярности профессиональными юристами имеющими многолетний опыт правозащитной деятельности. Даже запятую в нем менять нельзя. Чтобы найти в этом тексте пожелание сдохнуть соседской корове, нужно обладать гипертрофированным абстрактным воображением. Текст тщательно выверен и никому кроме Правительства не несет угрозы.Очень просим не вносить сумятицу в умы людей!

  16. Лариса _Лубни:

    Сьогодні-завтра розповсюджуйте дану заяву серед своїх друзів, знайомих ліквідаторів, заповняйте та відсилайте за адресою. З 2011 року уповноважений з прав людини ще жодного разу не відстоювала порушені права ліквідаторів. Тож дружно звернемося до високоповажної пані Валерії, в питанні захисту від дискримінації учасників ЛНА на ЧАЕС.

  17. Константин П.:

    Идея отличная, поддерживаю на все 100! Но документ сырой и требует доработки.

    • Влад:

      Спасибо ребята за заяву. Лично я считаю, что никакой сырости нет. Документ надо немедленно направлять в работу. Кому что-то не так, не критикуйте, а сотворите своё видения и выставляйте. Суть заявы в том, что власть сотворила очередную несправедливость. Лично я за этот документ. Уже поднялл своих ребят, сегодня будем отправлять на Киев. А затягивать время болтовнёй нечего, надо работать. Ещё раз спасибо братишки и сестрёнка.

  18. Кіндрат:

    Важливо що є акцент на тому, що розрахунок пенсій основної маси ліквідаторів суттєво різниться (тими роками, які використовуються для розрахунку!) не тільки з строковиками, а і з «мільйoнaми укрaїнськиx пeнсіoнeрів», «в пoрівнянні з іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни».
    Дехто хоче представити це як спробу занизити пенсії строковикам яким тільки що їх підвищили. Але розумна людина, а Лутковська саме така, швидко розбереться що до чого. А те, що деякі депутати є недолугими, так це наша, виборців, провина. Треба думати кого обираємо! Замість водіїв, охоронців, секретарок-коханок… там повинні працювати у більшості юристи і економісти.

  19. вопросик:

    Согласен с мнениями «НЕ ДЕПУТАТ» и «Константин П». Вірно складена заява/запит — запорука результату. Возможно, для корректировки текста надо обращаться в «Українська Гельсінська спілка з прав людини» яка надає БЕЗОПЛАТНУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ через мережу громадських приймалень. На даний момент в Україні працює 29 приймалень у 20-ти областях.».

  20. СЕМ:

    ЕСТЬ ДОКУМЕНТ. РАБОТАЕМ СЕБЕ ВО БЛАГО, А НЕ ДАЁМ РЕКОМЕНДАЦИИ. ТЕ,КТО СНОВА ВОЗМУЩАЕТЬСЯ И ИЩЕТ РАЗНЫЕ МОМЕНТЫ УВЕСТИ ЛИКВИДАТОРОВ В СТОРОНУ,ТИПА ДОКУМЕНТ НА ДОРАБОТКУ, НЕ ПОЛУЧИТСЯ. ДОРАБАТЫВАЙТЕ САМИ СЕБЕ. ЛЮДИ СДЕЛАЛИ ГРАНДИОЗНУЮ РАБОТУ. А БОТЫ ОТ ВЛАСТИ , КАК ВСЕГДА НАРИСОВАЛИСЬ.

    • Капитан Немо:

      Очень правильное понимание текущего момента.

  21. правозахисник:

    Нічого Лутковська не допоможе,тому що вона мала вмішатися коли приймали постанову 1210, Кабмін, як орган виконавчої влади, повинен виконувати закони України, а пані Лутковська представник ВР, яка нічого не зробила, щоб закони прийняті ВР виконувалися, як і її попередниця, пані Карпачова.

  22. Кіндрат:

    Кожен вправі вдосконалити саме СВІЙ документ. Це чудово якщо в когось з’явиться бездоганний документ! Прапор у руки!
    Але взяти за основу, доопрацювати звичайно можна і ПОТРІБНО. Це «скелет», «костяк», шаблон…
    Хто може заборонити мені, у СВОЄМУ документі згадати про те:
    -що, як узагальнення, соціальний захист ліквідаторів в Україні носить дискримінаційний характер,
    -що як запобіжник можливої дискримінації потрібно використання ЄДИНОГО року для розрахунку і перерахунку ВСІХ пенсій у державі, які розраховуються на основі формул,
    -що відчуття дискримінації додає мені моральних страждань. Через це я постійно відчуваю себе людиною другого сорту. Занижена пенсія, погане харчування, постійні думки про нестачу коштів призводять до підвищення тиску і в кінцевому рахунку ведуть до загострення хронічних захворювань, пов’язаних з дією радіоактивного випромінювання…
    Ніхто мені не вправі заборонити це.
    Якщо не є зрозумілим принцип Acquis communautaire («достояние сообщества», я прихильник саме такого написання), або якась інша теза, їх можна не згадувати…

  23. Партизан:

    Частные заявления хорошо, а от Чернобыльский организаций, местных,районных,областных,республиканских — ВЕСОМЕЕ.

    • Лариса _Лубни:

      Дуже вірно підмічено про звернення до уповноваженого з прав людини якраз від чорнобильських громадських організацій (місцевих, районних, обласних, всеукраїнських).

      Ознайомившись із ЗУ» Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», там є пункти, які перелічують суб»єктів, які мають право боротьби із дискримінацією. Одними із них є місцеві ради, а також громадські організації.

      Керівники громадських організацій, які дійсно мають членів, можуть забеспечити кожного з них таким індивідуальним зверненням. Це ж елементарно.

      А взагалі — це справа кожного, хто вважає за потрібне відстоювати свої порушені права.

      Багато є людей, які не є членами жодної громадської організації, тому пропоную ділитися цією інформацією, і навіть, якщо є можливість у вас, роздрукуйте звернення та поділіться зі своїми побратимами.

      Пізніше буде виставлено зразок даної заяви, в якому буде можливість заповнювати бланк від руки ( от його розмножуйте і діліться).

  24. срочник:

    почему все забыли о 2 категории? или ето 2 сорт?

    • Cтас:

      да потому,что в постанове не идет речь о 2 категории. Прочитайте сначала,что обсуждают. А бы шо и где попало…

    • Николай - Смела:

      Ты что, проснулся только, причём здесь 2 категория. Или ты ошибся сайтом? А вообще, кто нибуть слышал, чтоб 2 категория между собой собиралась, обсуждала свои проблемы, избирала себе бугра, писала обращения, или выходила на пикеты.

      • срочник:

        Вот и вся ваша справедливость, пишете,что были вместе, выполняли одну работу,почему срочникам подняли, а партизанам нет, Хочу напомнить что есть много срочников и партизан, которые на инвалидности, но комисия не связала заболевание с аварией, как с ними быть,??? Или они не ликвидаторы???

        • Андрей:

          Срочник..респект

          • Василь партизан -86р.:

            Мабуть 2-а категорія «рилом» не вийшла.

            • Григорий:

              Про рыло ты сам написал. Что вы хотите, чтобы пацаны 1 кат. тащили на себе проблемы для всех. Может пора самим за себя заявлять. «Мы, 2 кат. и у нас вот такие проблемы…». Ребята, не нойте, а обьединяйтесь между собой. Или вы думаете, как 1 кат выбила пенсии солдатикам, так они должны всё время думать о других. А кто за первую категорию замолвит слово, кроме их самих.

              • Василь партизан -86р.:

                Шановний Грицю! Якщо ліквідаторам 2-Ї категорії совість не дозволяє купити 1-у категорію (яких є дуже багато), то це говорить про порядність людей. А коли чуєш на кожному кроці лише про проблеми інваілідів-ліквідаторів,то якось відчувається на душі не добре.

  25. Николай86-87:

    Спасибо Ларисе!!!, документ составлен очень грамотно и понятно,надо срочно всем писать и отправлять заказным письмом Лутковской,а тролей типа депутат посылать куда подальше и тролей у которых наверно не все в порядке подтверждающих документов о участии по ликвидации аварии на ЧАЭС.

    • Шаповалов:

      Поддерживаю вас. Очень правильно благодарите женщину, которая много умней нас, отдельных мужиков. Моё мнение такое: Разумные уважают Ларису, а глупые или скорее всего те, у кого рыло в пуху и состоявшие на службе у власти — ненавидят.

  26. Кіндрат:

    Що в нас за країна така? Спеціаліст з виготовлення буржуєк вимушений ставати своїм правозахисником. Генеральний прокурор- електронщик! Якесь Зазеркалля…!

  27. Кіндрат:

    Чому нас не прймуть до Європи?
    Тому що у української влади своє, особисте сприйняття законності і верховенства права. Яке суттєво відрізняється від прийнятого у цивілізованому світі. У концентрованому вигляді це хрестоматійний діалог за участю відомого Кулявлоба:
    -Арсенію Петровичу, цей проект протирічить конституції…?
    -Не страшно. Хто буде не згоден, нехай звертається до суду…
    Доки влада буде так робити ніяких Європ, НАТо нам не бачити…
    Чи хотіли б ми проживати у союзі з дикунами-канібалами… Приблизно так і нас сприймають. ВОНИ навчилися англійській мові…, але поважати право і його верховенство будуть ще нескоро! Бо це їм ВИГІДНО матеріально!

  28. Мариуполь:

    Вообщем итоге правильно составлено. Но всё таки надо было указать то, что главным нормативным актом, который внёс дискриминацию — это Закон 2148 от 03.10.17. » Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій».
    Именно этим законом внесено изменение в ст.59 ЗУ 796-12.
    Поэтому постановление КМУ от 15.11.17 № 851 введённым изменением в постановление КМУ от 23. 11. 11№1210 основано своей редакцией согласно Закона 2148 от 03.10.17. » Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій».
    Ведь в данном случае по Закону 796-12 от 28.02 91 все те, кого называют срочниками и мобилизованными на военные сборы — сейчас есть пострадавшими в результате ЛПА на ЧАЭС.
    Поэтому и срочники и мобилизованными на военные сборы относятся к одной группе лиц — к лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий Чернобыльской катастрофы.
    Поэтому среди этой группы лиц не должно быть дискриминации.

    • Николай - Смела:

      А мы о чём??? О том же, что не должно быть дискриминации.

      • Мариуполь:

        А вы только о постановлении 851 и 1210, а о главном виновнике дискриминации Законе 2148 — ни слова.

  29. Чаэс:

    Надоело партизаны срочники вы других не знаете кадровый военный не в счет совсем сейчас партизанам отсудят а нас совсем забыли

    • Мариуполь:

      Да всех, кто относился во время ЛПА к военнослужащим.

    • Кадровый:

      Внимательнее прочтите текст документа. Речь идет О ВСЕХ ЛИКВИДАТОРАХ, которым пенсию рассчитывают из средней зарплаты одиннадцатилетней давности — за 2006 год. В т.ч. и о кадровых военнослужащих. Здесь часто задают вопрос о медиках и т.д. Этот документ защищает всех ликвидаторов!

      • Мариуполь:

        Да я же не про ст.54, а про ст.59, которая называется пенсии для военнослужащих принимавших участие в ЛПА на ЧАЭС.
        И про Закон 2148, так как именно он ввёл дискриминацию для военнослужащих принимавших участие в ЛПА на ЧАЭС в ст. 59.
        В корень зрите.

  30. дмитро:

    комусь щось неподобається . зробіть щось краще інакше всих критиканів потрібно сприймати як слуг диявола (уряду) . крім того щоби когось критикувати потрібно висунути свій альтернативний варіант . всим розуму і здоровя .

    • Мариуполь:

      дмитро: 30.11.2017 в 15:54
      Я свой вариант размещал — это обращением в Комитет ВР Денисовой Л.Л. в теме про выездную консультацию или видеоконференцию с пфу по моему в Лубнах не помню, но когда Лариса сообщила, что от пфу по тлф ей сказали, что только для срочников, эту тему стёрли совсем. То есть сейчас её нет.
      Но на моё обращение никто внимание не обратил всерьёз.

  31. Кіндрат:

    Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» передбачає що «обов’язковій антидискримінаційній експертизі підлягають проекти законів України».
    Коли закон №2148 був ще проектом за №6614 то в Пояснювальній записці до нього значиться що «У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки дискримінації. Проект акта не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи» . Міністр Андрій Рева.

    Чорнобильці Харківщини!
    Ви мабуть …«багато їсте» і …«довго живете». І не пишаєтесь земляком. Рева то з Богодухова, зі Слобожанщини… Невже Божий Дух може таке виробити?
    Хтось мабуть подумав позбавте мене таких земляків, а від ворогів я сам позбавлюсь…

    • Кіндрат:

      Мабуть проблема виявилась неочікувано РЕЗОНАНСНА, та ще й напередодні 14 грудня. Допускаю, що дехто вже задумався, а що ж робити…, а чим це може закінчитися… А попереду ще міжнародний рівень! Такий собі «Мінський формат»…

      • Шаповалов:

        Всё верно. Пускай разруливают. Власть пришедшая на плечах революции гидности , по колена в крови, понятия не имеет о той самой гидности. Медаль для ликвидаторов не советуют Президенту запровадыть,компенсацию на питания не повышать , и путёвки самые дешёвые, так ещё и с пенсией ниже плинтуса опустили. Не пойму,в чём прикол, где гиднисть. АУ.

    • 2-А 1986.:

      Коротко про участь в роботах по евакуації майна з 30-ти км. зони в складі формувань ЦО в травні 1986 р. протягом 3 діб: 1) дякуйте що з вами були члени парткому заводу (завод крупний-5000 працюючих ніколи не цікавився масштабами, так як все це мене не цікавилоло).Участь защитали, тому що виконували роботи по евакуації в 10-ти км. зоні. Більше не трогали. 2) До 1991 не знав який у мене статус, чи «привлекаемый» чи хто. Ліквідатором не міг бути, бо офіціально поняття таке було введено з 10 чи 15 травня. Надіюсь, що ВОВЧ вибачить неточності і маю надію, що мій коментар буде опублікований. 3)Стосовно висловлювань активістів Кіндрат, Стас ідр. щодо створення організацій лікв. 2-ї кат. для боротьби за свої права. УЛНА на ЧАЕС 2-ї категорії не були в основному «членами кпсс» плюс до всього юристами як МВД, КДБ і офіцери МО. За інструкторів райкомів я вже мовчу. 2-а кат. працювала а не займалась великою акт. роботою. Що нове створювати? Для чого створювати нові організації? Ваші керівники (маю на увазі всі чорн. організації) не допустять нових.

      • Шаповалов:

        Что вы хотите сказать, что ребята І кат были все партийными. Что за бред. Хлопцы, которые только вернулись с Афгана( со срочной службы) сразу же были призваны в Чернобыль.Не партийные, и уже не срочники, а простое радиационное мясо, как сегодняшние АТОшники( только мы действительно защищали людей, а не убивали их). А вы даже не пробовали ничего создавать, и даже между собой обьединиться не пробовали. Самое интересное то,что вы упрекаете тех, кто действительно прёт плуга. Вы не обьвеняете господина Яценка (бывшего народного депутата, а по совместительству вицепризедентом «Союз Чернобыль Украины») который испоганил чернобыльский закон, подтасовывая его под потерпевших с Житомирской обл., своего избирательного округа, убирая с него льготы для 2 кат. Вы не упрекаете опять таки СЧУ за постановление 1210, вы не упрекаете себя, за своё молчание. Начните что то делать, чтобы вас услышали. Только, когда 6 лет І катег. на акции в Киев отправлялась, 2катег. отказивалась, мотивируя тем, что отобьете себе и нам что то будет. Что прошлая власть. что нынешняя показала, не будет. Сами подымайтесь и не нойте.

  32. срочник:

    почему замалчивают проблемы 2ой категории, которые не смогли повязать инвалидность с аварией,ето не дискриминация,? или все таки своя рубашка ближе к телу, … да и почему никаких наездов на станционников? Что то выборочная у вас справедливость,но всюду кричите, мы за всех, всем одинаково, мы были вместе….

    • срочник 86:

      Да эту тему надо подымать

      • Василь партизан -86р.:

        Підтримую !!!

        • Григорий:

          Подымай 2 кат., никто тебе не мешает. Только сейчас обсуждаеться совсем другая тема.

  33. Кіндрат:

    Справа у тому, що ст.59 Закону (у новій редакції) лише передбачає що «пенсія по інвалідності обчислюється… з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року».
    Там і слова немає щодо нової формули, або використання у формулах такої категорії як «середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески… як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки».
    Це цілковита відповідальність Уряду!

    Строковики мабуть ображаються. Переживають. Ні. Ніхто не збирається в когось щось відбирати. Просто всім повинні рахувати по одним і тим же рокам. Якби МСП заявило, що строковикам вводять нову формулу з 1 жовтня , а решті — з 1 січня, або з 1 жовтня 2018 р. Все б було зрозуміло.

    • Мариуполь:

      Кіндрат, «середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески… як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки» регулируется другим законом — это 1058 по моей памяти ст.40.
      Зачем вставлять это в ЗУ 796, когда формула имеет значение общепринятой по Закону об общеобязательном страховании, расчёт по формуле и расчёт коэфициента — уже есть законодательно.

    • срочник 86:

      Да КИНДРАТ истену толкает. ВСЕМ НАДО ОДИНАКОВЫЙ рассчёт пенсий что и срочникам

      • Мариуполь:

        А в чём видно и у кого, что кто-то против одинакового начисления пенсии?

  34. Кіндрат:

    По великому рахунку те, що зараз маємо, це наслідок передачі Верховною Радою повноважень з пенсійних питань до Кабінету Міністрів.
    Ст.54 Закону передбачає, що «Умови, порядок призначення… пенсій визначаються актами Кабінету Міністрів». Перетягли на себе «ковдру», нехай і розрулюють ситуацію.

  35. Антон:

    а сообщения зачем удалять? или писать можно самому умному киндрату?

    • Кіндрат:

      Антоне! Не ображайся, просто тема зачепила. Обіцяю «придержать коней».

    • Аноним:

      Вы обвинили Киндрата в том, чего он не делал. Он не предлагал у кого то что то отнять. И он прямо об этом пишет в своем комментарии.

      • Мариуполь:

        А кто обвинил Кiндрата в том, что он предлагал у кого-то отнять?

  36. боец РККА:

    Общественным организациям нужно было написать запросы депутатам, Реве, Шамбиру, Гройсману, Розенку и задать им вопрос: Собираются они подымать (осовременить) пенсии остальным ликвидаторам минимальщикам, когда, в какие сроки и из каких расчетов?

    Согласно их ответов уже обращаться и действовать далее — хоть Лутковской, хоть господину Гвидо Раймонди. Это мое такое мнение. А то как то торопливо все получается, вдруг уже есть наметки на осовременивание? Самим бы в лужу не угодить

    • Николай - Смела:

      При чём здесь намётки. Дискриминация на лицо с 2011 года в Постанове 1210. А сейчас по новому колу пуустили.

  37. Аноним:

    да уберите переселенцев и увидите сколько нас осталось . я был 87г пацан пришол 85 а в чернобыль попал 87 под крышу в 3 блоке и мучаюсь где взять на кардио стимулятор хоть вешайсь

    • Срочник 1986:

      Да, только надо создать РЕЕСТР чернобыльцев….И будет видно: сколько ликвидаторов, сколько переселенцев, других… по категориям….Так вот: Ликвидаторов ХОРОНИМ КАЖДЫЙ МЕСЯЦ!!!А переселенцев все больше ПОЧЕМУ ТО…..

  38. Сергей:

    Где наши лидеры в частности ДНЕПР п ГЕРАЩЕНКО что за партизан ликвидаторов инвалидов ВАС устраевает расчет по з/п2006г

  39. виктор:

    ларіса молодєць ми ліквідатори києвщини тебе пітримуємо

    • Лариса_Лубни:

      Дякую за добрі слова на мою адресу. Цією заявою, в даному випадку і ви і інші ліквідатори підтримають лише себе. Успіху вам.

  40. срочник:

    Разрулить будет трудно, например есть такая группа цыгане, не служат, не работают, но пользуются всеми социальными благами, за наш с вами щет, что с ними делать? А там между прочим есть много потерпевших,особенно в Белой Церкви.

  41. Стас:

    Ну,какая может быть гидность,после вооруженного гос. переворота,организованного и проплаченого бандитами, врагами Украины(ес,америка)и массовкой не далеких кастрюлеголовых ???????????? Правильно,геноцид,реки крови,бандитизм, воровство(по крупному)развал страны, эмиграция,уничтожение народа как нации ! Спасти,нас может, только смена «власти»-бандитов,олигархов,смена дикого буржуазного строя…

  42. Коломбо:

    Мариуполь: 30.11.2017 в 17:49
    К Денисовой? Это она своими шаловливыми ручками помогла создать нынешнюю конфликтную ситуацию. Новый текст ст.59 Закона-796 подан ею ко второму чтению с нарушением Регламента ВР, на что ей было указано Головним юридичним управлінням.

    • Мариуполь:

      Коломбо, да у меня такое же недоверие к Денисовой. Но дело в том, что Комитет, который она возглавляет является главным разработчиком Закона 2148.
      Всё равно как бы там не было или будет, но вводить какие-то изменения в этот закон будет всё равно опять Комитет, возглавляемый Денисовой.

  43. Сергей:

    постанова 1210 в 2011году пенси расчитали за 2006год отставание в 5лет предлагаю осовременить пенси инвалидам-ликвидаторам с 1января2018г по зарплате 2013г 2979грн как альтернатива

  44. Антон:

    Поддерживаю Сергея с примечанием автоматично повышать зарплату с началом каждого года

  45. срочник:

    голова МЧС Мыкола Чечеткин получает пенсию больше 100 тысяч гр. Так что деньги есть, надо бороться.

    • Стас:

      Коболев председатель правления НАК «Нафтогаз Украины»!
      Андрей любит Роскошь! Дорогие рестораны! Машины престижных марок! Одежду премиум брендов!

      И он может себе это позволить! Зароботная плата Коболева составляет
      более Двух миллионов гривен в месяц! Еще Андрюша очень «Тяжело» работал в этом году! И как награду за этот «Адский» труд! Выписал себе Премию! В размере Девятнадцати миллионов гривен!
      Так что каждая оплаченная нами платежка, с космическими тарифами за газ и отопление! Это небольшая прибавка к Андрюшиной премии!
      Я даже не удивлюсь если в следующем году! Этот «Целеустремленный» и «Перспективный» молодой человек из простого Украинского чиновника Миллионера! Превратиться в чиновника Миллиардера! КОНЕЧНО,ЕСТЬ ДЕНЬГИ,ПУСТЬ ПЛАТЯТ !!!!!!!!!!

      • срочник:

        я имел в виду пусть нам платят,согласно закону.На себя любимых как видим деньги находятся.

  46. гаряча лінія:

    Чорнобильці і не тільки можуть порахувати, наскільки зросте їхня пенсія
    Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. № 2148 внесено зміни до ст. 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
    Постановою від 15.11.2017 р. № 851 внесено зміни до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
    З урахуванням зазначених змін підвідомчими управліннями Пенсійного фонду України Закарпатської області проводиться робота щодо перерахунку пенсій, починаючи з 1 жовтня 2017 року, особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю. Пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб – з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.
    Приклад розрахунку:
    1. Пенсія призначена по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків з 50% втрати працездатності.
    Основний розмір пенсії становитиме:
    3764,40 * (3200,00*5)/ 4482,35 * 50/100% = 6718,62
    2. Пенсія призначена по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків з 80% втрати працездатності.Основний розмір пенсії становитиме:
    3764,40 * (3200,00*5)/ 4482,35 * 80/100% = 10749,80 (до виплати 10740,00 грн.)
    Якщо такі особи отримували пенсії за нормами інших законів та виявили бажання перейти на пенсію за Законом № 2148, пенсії з урахуванням норм ст. 59 мають обчислюватись з дати звернення з відповідною заявою та відповідними документами до управління Пенсійного фонду по місцю реєстрації (проживання).
    У разі виникнення питань, необхідно звертатись в управління Пенсійного фонду за місцем реєстрації (проживання) або за телефоном гарячої телефонної лінії головного управління ПФУ в Закарпатській області (0312)61-40-49.
    Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області

  47. Харьковчанин:

    Вчера отправил заказным письмом заяву на Киев.
    Пишите ВСЕ, возможно что то и изменится…

    • Мариуполь:

      Необязательно заказным. Трата времени с почтой и денег. По ст.5 Закона Украины «Об обращениях граждан» разрешается на эл. адрес гос органа.
      Печатаешь как обычно обращение в Вёрде, потом распечатываешь, ставишь дату, подпись и сканируешь принтером в пдф. Полученное изображение обращения отправляешь на эл. адрес.

  48. ликвидатор 86:

    нам дали медаль Ветеран збройных сил украины куда её можна применить наверное только поцепить на ж…….. а может её к военнослужащим можно присобачить при начисления пенсии

    • Мариуполь:

      Странно. А кто дал? И по чьей инициативе? То есть кто позаботился о вас?

    • солдат 86:

      на нос себе повесь //ку// и гравецапу в заднецу

  49. ликвидатор 86:

    медали нам дали в военкомате получили срочники и партизаны призванные через военкомат ребята с Харькова кажется писали что тоже им дали Ветерана Збройных Сил Украины а где её можно применить ?????!

    • Стас:

      Зачем ее применять ??? Детям,внукам,правнукам и т.д. оставь и пусть весь род гордиться тобой…

    • срочник 86:

      А когда дали и кто позаботился?

  50. Геннадий Днепродзержинск:

    Сегодня были на приеме у депутата Дубинина от Укропа. Рассказали проблемы дискриминации по пенсиям подали звернення пообещал через неделю озвучить в вр наше обращение и подать запрос Гройсману. Поможет или нет но пробовать надо

  51. срочник 86:

    А что уже отменили срочникам?

    • срочник 86-июнь-июль:

      да.04.12.2017.ничего не будет.

      • Аноним:

        Дай скрин документа. Пока это просто треп.

        • солдат 86:

          как все трыдцать лет у срочника взять партизану отдать/// они же партизаны///

          • ликвидатор:

            Да не надо ничего и не у кого забирать,просто этим обращением мы поддерживаем постанову 1210 и можем забыть про Чернобыльский закон(6-8-10)-но ведь некоторым это выгодно,а на минимальщиков можно и наплевать.

      • срочник 86:

        А что такое что отменили?

        • Шаповалов:

          А что вы уважаемые, заметались? Показали свою подлую сущность, вылив в сторону военных ликвидаторов помои. В одинаковые условия сынки . Вас ядерщики поимели, прикрылись вами. Вот так-то. Бери Лутковской пиши, пока не поздно

          • срочник 86:

            Сынок не хами

          • срочник 1986г.:

            Шаповалов
            Ты или не адекват — или совсем радиация выбила твои мозги ! Предъявить претензии станционщикам -это ДА , но приравнивать нас к ним — вот здесь включи МОЗГИ !

            • Побратим:

              К твоему сведенью, срочник, вас действительно поимели в качестве прокладки чтоб прикрываясь вами протянуть станционную сволочь. А ещё есть инфа, что Бурбак из Народного фронта (вообщето антинародного) сделал это в подарок своему помощнику-консультанту ядерщику.А вы, как последние крысы на мужиков, которые были от вас на год два старше или в отци годились сейчас ополчились. Ребята всё делают по нормам закона и международных конвенций. И самое главное. Ликвидаторы за то, чтобы солдатики получали достойную пенсию, а также и свои пенсии подтянуть с минималки. Или вы уже через эйфорию воообще ума лишились.А ведь ликвидаторы военные и партизаны вас жалели, даже бунты устраивали, чтоб вас из зоны вывести и домой отправить.

              • Минаков Сергей:

                Побратим,согласен с тобой,это некоторые срочники думают,что мы завидуя им,пишем почему одним ликвидаторам перещитывают пенсии за 2014 2015 2016г,а мы на минималке за2006г,срочники вам ни кто незавидует,мы защищаем свои права,нужно всем ликвидаторам перещитать пенсии и бороться нужно всем вместе

                • Крап:

                  Минаков сергей, знаем как вы отстаивали дискриминацию против срочников и минимальщиков, когда инвалид 1 группы, срочник, получал 3700, то в тот же период инвалид 3 группы по зарплате получал 6400 — это не дискриминация. Почему молчали???

                • крапу:

                  Ты или слепой или глухой, если не видел и не слышал когда, кто и каким образом боролся за равноправие в пенсионном обеспечении участников 1-й категории после азарово-счушного постановления №1210.

                • Минаков Сергей:

                  Ты или краб или крапу,что не видел,я тебе писал,что основная часть,это большенство,сейчас на минималке,получают инвалиды что срочник или партизан,командированый одинаковые пенсии в зависимости от группы

                • Крап:

                  Минаков, не хами, я тебя же оленем не называю.

                • Минаков Сергей:

                  Ну если ты краб,я при чем здесь

                • Минаков Сергей:

                  Крап,я на минималке и таких как я много,основная часть,так что мы всесте с тобоц полусали одинаковую пенсию

            • Григорий:

              Да все уже в курсе, что срочниками, как одноразовыми прокладками воспользовались в народном фронте, приняв вроде для них постанову, а на самом деле эта цель сделана для ядерщиков. И как срочники себя проявили. Ещё ничего не получив, начали хамить. Ребята, мы искренне рады, что бы вы наконец то получали достойные пенсии. Но вы нам не запретите отстаивать наши права. Вы никогда не организовывали акций протеста, не работали в переговорных группах. Немногие из вас присоединялись к протестам.Ну что ж, каждый сам за себя. Спасибо вам, срочники. Понимаем, что власть в очередной раз вбивает клин. Мы это понимаем.Не в обиде.

              • Ротный 86:

                Ты пацанам сам не хами. Их единицы на всю Украину. И они достойны хоть через 30 лет увидеть нормальное отношение. Ни одна власть подобных шагов не сделала навстречу срочникам, а тут не успели что то продвинуть, так вы все засуетились, такое ощущение что жаба сожрёт. Некрасиво мужики. Имейте совесть и достоинство. А про клин сам придумал? Почему то срочники этот клин хавают 30 лет и никто их не замечал и слышать не хотел. А тут, вон прям противостояние целое нарисовывается. Не хорошо это. Я рад за пацанов. Искрене желаю всем успехов.

                • ликвидатор 86:

                  ДАЙ И ВАМ ДОБРА И ЗДОРОВЬЯ

                • аноним:

                  Мы тут все ротные как ты. Твое, что срочников мало — это, к заслуге не относится.
                  задолбали враньем про жабу.

                • ИВАН ХИМ ВЗВОД 25 бр.:

                  Ротнону 86 Мне 23 было и со мной были 3 Авганца по 20 -21 Если ты в курсе ,.. то ты знаеш когда смена была. Они успели подняться на так называемою 1210.

                • Минаков Сергей:

                  Да там молодых больше половины было,партизан,командировочных,так что все ликвидаторы инвалиды заслуживают нормальную пенсию

                • левому ротному:

                  С тебя такой же ротный как с меня начальник Генерального штаба Вооруженных Сил.

                • Минаков Сергей:

                  Ротный,тебе нехомят,срочникам перещитают и слава богу,но другие инвалиды,партизаны,командированые которые на минималке,им что прикажеш молчать и радоваться,вот люди и пишут,нужно всем вместе ликвидаторам добиваться за свое право,а ты пишеш что жаба когото давит

                • конст:

                  поддержу Ротный 86… у меня кореш партизан 4300 как насчитали в 2011-м, так и получает… а доллар тогда не 27 гривен был.. срочники лучшие годы на минималке сидели… так какая нах может быть зависть теперь… всё по чесноку… добивайтесь своего… а срочники для вас стимул…

                • Сергей:

                  Конст,а мы лутшие годы что не на минималке сидели,ты интерисуйся а потом пишы грамотей

              • Василь партизан -86р.:

                Григорію , Честь і хвала Вам за це що виходили на мітинги. Але не забувайте, що в той-же час тисячі ліквідаторів працювали і заробляли мізерну зарплату, з якої відраховували проценти до пенсійного фонду , щоб потім нарахувати Вам , хоч і мізерну , пенсію. Так що кожен виконував свою роботу. Якось так…

              • алекс:

                проснись.и протри глаза по поводу срочников.вы первые погнали пургу. и в акциях и переговорах мы участвовали с 2010по2013. пока многие из вас спали. так что прежде писать задай себе вопрос а все ли ты знаешь?прежде чем обвинить кого то в чем-то.и вопрос. а лично ты принимал участие в акциях или переговорах?

                • Василь партизан -86р.:

                  Алексу. Ніяких претензій у мене до Вас немає. Просто я констатую факт, що коли Ви мітингували, велика кількість ліквідаторів (і я особисто ), працювали на благо неньки УКРАЇНИ.

          • срочник 86-июнь-июль:

            уважаемый как раз на вас Мы бочку не котили.возьми прочитай ВСЕ коменты касающиеся постановы 851 и сам увидишь кто на кого гнал.

  52. Мариуполь:

    «Ми плануємо, що проект бюджету на 2018 рік буде розглянутий 7 грудня. Це абсолютно прийнятна дата, коли все підготовлено для прийняття і законів, і самого бюджету. За наступні 3 тижні, до завершення календарного року, міністерства напрацюють усю нормативно-правову базу, щоб системно увійти у 2018 рік», – сказав прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

  53. Михаил Славянск Дон.обл.:

    Отправил по почте заказным письмом с уведомлением заявление на адрес Лутковской В.В.хотя честно говоря проявляется беспокойство.Ведь в нашей Стране можно ожидать чего угодно, и ничему не приходится удивляться! Не может ли Ведомство Лутковской В.В. пойти по пути найменьшего сопротивления, чтобы себе не морочить голову взять и отказать всем нам по нашим Заявлениям поданным по каким либо надуманным причинам или мотивам типа того что факты дискриминации приведенные в наших Заявлениях, в процессе проверки подтверждены не были и тд и тп. Ведь я прекрасно знаю какие в частности в моем городе судьи выносят решения просто поражен и удивлен от такой юриспруденции, и знаю как чиновники на наши обращения с различных инстанций просто занимаются отписками и не занимаются по существу вопроса! Очень хочется чтобы по нашим массовым обращениям восторжествовала справедливость все таки!!! Бороться необходимо обязательно, и я считаю этот путь одним из правильных действий для решения нашей проблемы в вопросе проведения справедливого перерасчета пенсий и для остальной категории участников ЛПА на ЧАЭС!!! Желаю Всем не опускать руки не смотря ни на что и добиваться своей цели!!! Михаил участник ЛПА на ЧАЭС ( 1 Категория ) инвалид 2 группы.

  54. Крап:

    Смысл заявления вбить клин раздора между ликвидаторами, скорей всего заказуха, кому то проплатили. Вопрос:зачем снова трогать срочников.

  55. Антон:

    срочник 86-июнь-июль:
    01.12.2017 в 21:40

    да.04.12.2017.ничего не будет.

    Срочник чего не будет? уточни и подкрепи документом или ссылкой на него !!!

  56. Крап:

    Срочникам пенсии будут выплачивать с 04,12,2017,до 20,12,2017, по мере проверки документов.
    На провокации не реагируйте,всё нормально.

  57. Антон:

    Шаповалов:Бери Лутковской пиши, пока не поздно

    а в ООН написал ? также по-хамски как тут быстрее рассмотрят

    • Шаповалов:

      Написал, и не только я, а также со мной ещё двадцать ликвидаторов. И мы все своим знакомым ликвидаторам по других регионам, городам, сёлам передали эту информацию.

  58. срочник 1986г.:

    Может пора остыть ! Прекратите — винить срочников (без вины виноватых) , по поводу дискриминации — не проскочит . всегда найдётся отмазка у (правительства) ! По поводу неравенства перерасчёта — согласен — в этом параметре и надо делать упор ! Но адекватно и без эмоций , создать документ в правовом поле — касающийся всех ПОБРАТИМОВ ЛИКВИДАТОРОВ !

  59. срочник 86-июнь-июль:

    пока не примут бюджет никому ничего не будет.а после принятия бюджета видно будет.что как и почем.всем удачи.

    • чернигов-86:

      Уважаемый срочник 86-июнь-июль—Когда ВР уже примут бюджет -будут расписаны все статьи расходов-приходов финансов уже поздно будет улучшить пенсионное обеспечение ликвидаторов Вам это понятно? Будет поздно пить Боржоми! В Верховном Совете одобрен Чернобыльским Комитетом ВР Закопроект №4442 где урегулированы вопросы пенсионного обеспечения всех категорий Чернобыльцев * А Руководство СЧУ вместе с некоторыми членами других общественных Чернобыльских организаций протянули Постанову № 851 -фактически посорыли ликвидаторов между собой Вечный принцип власти -разделяй и властвуй !

  60. ликвидатор:

    А вам не кажется,что этим обращением вы поддерживаете постанову 1210, и этим ставите крест на тех ликвидаторах, кто на минималке и пенсия насчитывается не от зарплаты,а это большинство ликвидаторов(в силу разных причин-если кто не понимает-то могу разжевть),или своя рубашка ближе к телу?

  61. саня:

    я за 6 8 10 все щоб було по закону

  62. Соломон Киокомитцу:

    В образце заявы две ошибки.Мы ЛПК.Авария это одно, катастрофа совершенно другое.Далее, наш Закон носит название «Закон про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», в зразку заяви «про статус та соціальний захист».Зразок в цілому дуже хороший, але потрібно більш конкретизувати.

  63. солдат-срочник 86:

    читаю и поражаюсь, что с вами? откуда столько ненависти? да , срочникам пересчитали пенсии,но это не значит, что остальные ликвидаторы должны остаться на минималке!!! Письма это хорошо, но я считаю , что необходимо выходить на митинги протеста, и не так как в этом году весной, приехало 50 человек с Лубнов и столько же с Харькова! Где все остальные? А еще забыл с Киева один на коляске с шевроном «Чернобыльска сотня майдана» все сновал и фотографировал приезжих. Пока мы все не выйдем на улицу толку не будет!!!!

  64. Ефрейтор СА:

    Упoвнoвaжeнoму Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни
    з прaв людини
    Луткoвській В.В.
    вул. Інститутськa, 21/8, м. Київ, 01008
    eл.пoштa : hotline@ombudsman.gov.ua
    ,
    мeшкaю: вул. , буд. , кв. ,
    м. , oбл., ,
    учaсникa ЛНК нa ЧAEС 1 кaтeгoрії, інвaлідa Ш групи, .
    тeл. мoб. ( ) ,
    eл. пoштa:
    З A Я В A
    Шaнoвнa Вaлeріє Вoлoдимирівнa!
    Я, , інвaлід групи, oтримую пeнсію відпoвіднo дo ст. 54 Зaкoну Укрaїни «Прo стaтус і сoціaльний зaxист грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» як учaсник ліквідaції нaслідків aвaрії нa Чoрнoбильській AEС.
    По при наявності чіткого обумовлення Законами України порядку призначення та нарахування чорнобильських пенсій (ст.15 Закону України «Про пенсійне забезпечення», ст..ст.49,50,51,55,,56,57,59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», мені нараховано та виплачується пенсія не на підставі цих Законів, а на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2013 року № 1210 прийнятої злочинною владою Януковича.
    Пунктом 16 цієї Постанови відмінено дію ТРИНАДЦЯТИ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ особисто для мене та решти Чорнобильців, для решти населення України ці нормативні документи не відмінено, вони чинні. Це перший доказ дискримінації мене та решти Чорнобильців.

    «Пoрядoк oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» був зaтвeрджeний Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни «Прo підвищeння рівня сoціaльнoгo зaxисту грoмaдян, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» від 23 листoпaдa 2011 р., № 1210.але, якщо мільйoнaм укрaїнськиx пeнсіoнeрів при oбчислeнні пeнсії сьoгoдні зaстoсoвується пoкaзник сeрeдньoї зaрoбітнoї плaти, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски зa oстaнні три роки, то для Чорнобильців чомусь взято показник середньої заробітної плати на день підписання Постанови п’ятирічної давності-за 2006 рік.
    Але, дeяким oсoбaм, які брaли учaсть у ліквідaції нaслідків Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи – під чaс прoxoджeння дійснoї стрoкoвoї служби тa внaслідoк цьoгo стaли oсoбaми з інвaлідністю, з 1 жoвтня 2017 р. при oбчислeнні пeнсії пo інвaліднoсті зaстoсoвується пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски, зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, відпoвіднo дo пункту 91, щo був внeсeний Урядoм дo зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» Пoстaнoвoю Кaбінeту Міністрів Укрaїни, від 15 листoпaдa 2017 р., № 851.

    Отже, одним учaсникaм ЛНК нa ЧAEС та мeні oсoбистo зaстoсoвується пoкaзник сeрeднoї зaрoбітнoї плaти (дoxoду) в сeрeдньoму нa oдну зaстрaxoвaну oсoбу в цілoму пo Укрaїні, з якoї сплaчeнo стрaxoві внeски, зa 2006 рік, щo зaстoсoвується для oбчислeння пeнсії відпoвіднo дo пункту 9 тoгo ж зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій.».
    Я вбaчaю в цьoму пoрушeння кoнституційниx тa кoнвeнційниx прaв, a сaмe ввaжaю, щo при прийнятті Кaбінeтoм Міністрів Укрaїни підзaкoннoгo нoрмaтивнoгo aкту – Пoстaнoви «Прo внeсeння змін дo Пoрядку oбчислeння пeнсій oсoбaм, які пoстрaждaли внaслідoк Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи» від 15 листoпaдa 2017 р., № 851, булa дoпущeнa чергова дискримінaція.

    Ввaжaю, щo я oсoбистo піддaюся дискримінaції в пoрівнянні з іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.
    В oднoму й тoму нoрмaтивнoму дoкумeнті сусідні пункти зaзнaчeнoгo «Пoрядку oбчислeння пeнсій…» зaстoсoвуються різні пo рoкaм бaзoві пoкaзники в результаті цих маніпуляцій з показниками, розміри нарахованих пенсій суттєво відрізняється.
    Внaслідoк тaкoгo вибіркoвoгo – тoбтo дискримінaційнoгo – підxoду, рoзмір нaлeжнoї пeнсії мeні oсoбистo, як і рoзміри пeнсій у вeликoї групи oсіб – іншиx учaсників ЛНA нa ЧAEС, кoтрі пeрeбувaли нa ліквідaції Чoрнoбильськoї кaтaстрoфи нe під чaс прoxoджeння ними стрoкoвoї служби, зa пoкaзникaми 2006 рoку, які прoдoвжують зaстoсoвувaтись, зaлишaється мeншe в 4,05 рaзи, ніж рoзмір пeнсії, якa мoглa б бути при пeрeрaxунку зa сeрeднім пoкaзникoм зa 2014, 2015 тa 2016 рoки, який зaстoсoвується з 1 жoвтня 2017 рoку для рoзрaxунку пeнсій іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.
    Закон України «Про статус і соціальній захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» був спрямований на захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв’язування пов’язаних з нею проблем медичного і соціального характеру, але з дня прийняття до цього часу ні одного року так і не було виконано у повній мірі, весь час знаходилися причини для того, щоб черговий раз познущатися над Законом та над Чорнобильцями скасовуючи ту чи іншу пільгу.
    Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чорнобильської катастрофи визначаться Кабінетом Міністрів України, оскільки надання законодавцем такого права Кабінету Міністрів України не означає, що останній, встановлюючи такий порядок, може допустити звуження змісту та обсягу прав Чорнобильців, встановлених цим же Законом. Тобто, Кабінет Міністрів України повинен був встановити зазначений порядок, не порушуючи положень цього Закону, в тому числі й інших законів, якими встановлено розміри мінімальної пенсії за віком. Зі статей 50 та 54 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (796-12) випливає, що під час визначення розміру пенсії та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоровю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком.
    . Міністерство праці та соціальної політики України, ЗЛОЧИННО використовують положення про міністерство, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 року № 1543, на свою користь та готують на затвердження протизаконні постанови Кабінету Міністрів України (які суперечить статті 8 Конституції України про Верховенство права, та статтю 113 (частина 2) Конституції України, яка зобовязу Кабінет Міністрів України в першу чергу виконувати Закони України, та постійно опротестовуються Конституційним Судом України).
    Неконституційними та протизаконними постановами міністерство на свій розсуд запроваджу занижені від рівня передбаченого Законом розміри Чорнобильських ДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙ та компенсаційних виплат, посилаючись на нехватку бюджету.
    Президент гарант Конституції, УРЯД та Верховна Рада України закрива очі на той факт, що чиновники міністерства та численних регіональних підрозділів постійно отримують із бюджету премії за економію (якого нібито не вистача Чорнобильцям).
    Якщо подивитися щорічні звіти використання коштів Пенсійного фонду ми побачимо залишки коштів на кінець кожного року, ми також побачимо на щорічний ріст витрат на утримання апарату Пенсійного фонду.
    Стараннями чиновників, які відчувають повну безкарність, бо основна частина вже давно перетворилася в непокараних ЗЛОЧИНЦІВ, а міністерство давно стало Міністерством праці та антисоціальної політики України, яке готу протиправні відписки.
    Існуюча в Державі РАДА Національної Безпеки та Оборони України ні одного разу не розглядала питання правомірності отримання державними чиновниками премій за ніби-то економію бюджетних коштів.
    Премія за економію бюджетних коштів, це самий кримінальний вид доходів державних чиновників, рівноцінний отриманню хабара, що підпадає під дію Закону України Про боротьбу з корупцію . Тільки сліпому та глухому незрозуміло, що обкрадаються непрацездатні інваліди-ліквідатори, які не отримують із Бюджету передбачений Конституцію та Законом України рівень соціальних ДЕРЖАВНИХ гарантій. Також на першому етапі треба встановити справедливість по відношенню до громадян, які втратили годувальника із числа інвалідів-ліквідаторів. Перед смертю переважна частина інвалідів-ліквідаторів останні роки не отримувала передбачених Конституцію та Законом України ДЕРЖАВНИХ соціальних гарантій, тому усі сімейні ДОХОДИ тратили на лікування дуже хворих, непрацездатних інвалідів (забезпечення безплатними ліками та безплатним лікуванням, в тому числі навіть проведення спеціальних аналізів крові, залишаться декларативним). Хвороби та інвалідність такі ліквідатори отримали виконуючи наказ (від якого в 1986 році не мали можливості відмовитися) по захисту БАТЬКІВЩИНИ від ядерної катастрофи.
    Багато інвалідів навіть залізли в невідплатні борги, тому сімї перетворилися в боржників, а деякі навіть в жебраків, при цьому ДЕРЖАВА не викону свої гарантії по виплаті сімям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких повязана з Чорнобильською катастрофою 60 мінімальних заробітних плат, а батькам померлого передбачено 30 мінімальних заробітних плат, та згідно останньої чистини статті 48 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи передбачено: Розмір мінімальної заробітної плати визначаться на момент виплати . Замість передбачених виплат державні чиновники кидають подачку (наче кістку голодній собаці) передбачену протизаконною постановою Кабінету Міністрів, яка порушу конституційний принцип Верховенства права.
    Спочатку Рішеннями Конституційного Суду ці зміни та доповнення нашого Закону визнавалися неконституційними, але чиновники усіх рівнів мало не це реагували,Закон як не виконувався, так і продовжувався не виконуватися, ми залежні від волі та настрою Кабінету Міністрів, які в ручному режимі вирішують який розмір пенсій чи інших виплат нам дати кожного разу придумуючи нові правила гри.
    Якщо ми усі рівні перед Законом, то чому мені та решті Чорнобильської спільноти Кабінет Міністрів України вирішує по якій формулі нарахувати пенсію та пенсію по інвалідності тоді, як доплати та надбавки, які встановлюються до пенсії або довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, ОКРЕМИМ КАТЕГОРІЯМ ОСІБ,ЯКІ МАЮТЬ ОСОБЛИВІ ЗАСЛУГИ ПЕРЕД БАТЬКІВЩИНОЮ встановлюється Правлінням Пенсійного фонду України.
    Чи не настав час переглянути цих ОСІБ,ЯКІ МАЮТ ОСОБЛИВІ ЗАСЛУГИ ПЕРЕД БАТЬКІВЩИНОЮ, чи немає серед них тих, хто сприяв у побудові ЧАЕС тільки у тому, а не у якомусь іншому місці з реактором допотопної конструкції, чи немає серед них тих академіків, які підписували колективне звернення до Горбачова про те, що навколо Чорнобильської катастрофи створено штучний ажіотаж, чи немає серед них родичів колишніх та нинішніх президентів.Ми розуміємо, що це дуже цікава категорія осіб, до якої може входити і дійсно заслужена людина, яка для України зробила щось достойне, а може бути і не працююча ні одного дня на суспільство людина.
    Якщо ми усі рівні перед Законом та Конституцією, то чому Постанова Кабінету Міністрів України має вищу силу, ніж Закон України, якщо цей Закон стосується Чорнобильців, чому Постанова КМУ 3 1210 яка офіційно відмінила дію ДЕВ’ЯТИ нормативних актів, в дійсності відмінила дію Чорнобильського Закону?.
    Пропихуючи славнозвісний Закон № 76-VIII від 29.12.2014 авторства Яценюк-Яреська в 6 пункті Пояснювальної записки зазначали що «У проекті акта відсутні положення, які містять ознаки дискримінації», але, як виявилося, такі ознаки мають місце.
    Також виконання цього недолугого Закону № 76-VIII обіцяло створення умов для стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики.
    Якщо в результаті позбавлення ряду пільг усіх категорій пільговиків, утворилася економія, то де вона поділася?
    Жителі 1290 населених пунктів так званої 4-ї зони,що прожили на радіоактивно забрудненій території ДВАДЦЯТЬ ВІСІМ РОКІВ, це 1645540 людей, у тому числі 336660 дітей, в результаті прийняття цього Закону в один день втратили усе-і можливість раніше вийти на пенсію, і невеличкі виплати….
    Але найбільшим обуренням є те, що це стосується не тільки Чорнобильців.Цей 76 Закон забрав також ті незначні пільги і в решти вразливих верст населення- дітей війни,Афганців,ветеранів праці, колишніх військових, міліціонерів і це було зроблено копіюючи майже слово в слово із Федерального Закону РФ № 122, що в умовах війни не може схвально бути прийнято спільнотою, коли закони України копіюються із законів агресора.
    Відпoвіднo дo Зaкoну Укрaїни «Прo зaсaди зaпoбігaння тa прoтидії дискримінaції в Укрaїні» дискримінaція – ситуaція, зa якoї oсoбa тa/aбo групa oсіб зa їx oзнaкaми рaси, кoльoру шкіри, пoлітичниx, рeлігійниx тa іншиx пeрeкoнaнь, стaті, віку, інвaліднoсті, eтнічнoгo тa сoціaльнoгo пoxoджeння, грoмaдянствa, сімeйнoгo тa мaйнoвoгo стaну, місця прoживaння, мoвними aбo іншими oзнaкaми, які були, є тa мoжуть бути дійсними aбo припущeними (дaлі – пeвні oзнaки), зaзнaє oбмeжeння у визнaнні, рeaлізaції aбo кoристувaнні прaвaми і свoбoдaми в будь-якій фoрмі, встaнoвлeній цим Зaкoнoм, крім випaдків, кoли тaкe oбмeжeння мaє прaвoмірну, oб’єктивнo oбґрунтoвaну мeту, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.
    Дaна Пoстaнoвa К.М.У №851 в тaкій рeдaкції дaє підстави стверджувати те,, щo зa прoeктoм нoрмaтивнoгo aкту нe були зрoблeно фахові висновки йoгo нa відпoвідність
    8 — ми прaвoвим eкспeртизaм:
    1. Кoнституції Укрaїни;
    2. Зaкoнaм Укрaїни;
    3. Кoнвeнції прo зaxист прaв людини і oснoвoпoлoжниx свoбoд 1950 рoку, тa прoтoкoлaм дo нeї;
    4. Міжнaрoдним дoгoвoрaм Укрaїни, згoдa нa oбoв’язкoвість якиx нaдaнa Вeрxoвнoю Рaдoю Укрaїни;
    5. Прaктиці Єврoпeйськoгo суду з прaв людини;
    6. Acguis communautare;
    7. Прaвoвій aнтикoрупційній eкспeртизі;
    8. Aнти-дискримінaційній eкспeртизі.
    Зaзнaчeнe вищe oбмeжeння нe мaє прaвoмірнoї, oб’єктивнoї oбґрунтoвaнoї мeти, спoсoби дoсягнeння якoї є нaлeжними тa нeoбxідними.
    Нaявнa ситуaція, зa якoї зі мнoю тa з групoю oсіб – учaсників ЛНA нa ЧAEС, зa нaшими пeвними oзнaкaми пoвoдяться мeнш приxильнo, ніж в aнaлoгічній ситуaції з іншoю групoю oсіб – іншими пeнсіoнeрaми Укрaїни тa з учaсникaми ЛНA нa ЧAEС з числa військoвoслужбoвців стрoкoвoї служби.
    Тaкoж нaявнa ситуaція, зa якoї внaслідoк рeaлізaції чи зaстoсувaння фoрмaльнo нeйтрaльниx прaвoвиx нoрм, критeріїв oцінки, прaвил, вимoг чи прaктики для oсoби тa/aбo групи oсіб зa їx пeвними oзнaкaми виникли мeнш сприятливі умoви aбo стaнoвищe пoрівнянo з іншими oсoбaми тa/aбo групaми oсіби.
    Прoшу нa підстaві ст. 17 Зaкoну Укрaїни «Прo упoвнoвaжeнoгo Вeрxoвнoї Рaди Укрaїни з прaв людини» відкрити прoвaджeння у спрaві прo пoрушeння прaв і свoбoд грoмaдянинa Укрaїни, викликaнe прийняттям Пoстaнoви К.М.У. oт15.11.2017г. №851 тa прийняти нeoбxідні пoзитивні зaxoди, тa зaxистити мeнe тa іншиx учaсників ЛНA нa ЧAEС, які нe були військoвoслужбoвцями стрoкoвoї служби, від зaзнaчeнoї дискримінaції зa пeвними oзнaкaми, щo пoзбaвить мeнe від нeoбxіднoсті звeртaтися в міжнaрoдні інстaнції зa зaxистoм мoїx прaв.
    Прo рeзультaти рoзгляду мoгo звeрнeння тa рішeння, щo будуть прийняті з цьoгo привoду, прoшу мeнe пoвідoмити письмoвo.
    З пoвaгoю, ( )
    .2017 р.

    • Ефрейтор СА:

      Заранее прошу прощения за недоработку до конца образца заявления.Продажный адвокат подсказав несколько важных нюансов, которые надо добавить чтобы не получалось, что солдат виновник всех бед, виновник всех наших бед понятно кто.Конечно еще нужно доработать, может и что лишнее,Относительно Лутковской.Лично я не обращался, но ребята расказывали, что предшественница Карпачева рассматривала обращение чуть ли не год, и если не судился- обращайся в суд, а если судился- то извини, я тут не при делах.Мрак общем.

  65. партизан 86:

    Поясніть , будь ласка, закон діє тільки для строковиків чи партизан теж? по чорнибильським сайтам читаю так двояко написано що не можу розібратись.Дякую!

  66. партизан 86:

    Поясніть ,будь ласка, закон діє тільки для строковиків чи партизан теж? Дякую!

  67. Крап:

    Минаков Сергей — ТРОЛЛЬ!!!

  68. 86:

    Срочники все 30 лет на минималке и никогда, ни при каких постановах не имели достойной пенсии, а всё из за того, что небыло у пацанов ни зарплаты, ни стажа, ни кратности, ни выезда не оплачивались, и т.д., детей кинули и забыли на 30 лет. Негоже их сейчас клеймить. Имейте честь. Ато как в том анекдоте про евреев и хохлов. «Изя у тебя есть машина и у меня есть, давай и Мойше купим а унас если 2 кума сидели то и третьего надо посадить».

  69. срочник 86-июнь-июль:

    ВСЕМ!!! Кременчуг Полтава—-ВЫПЛАТИЛИ ПЕНСИЮ СРОЧНИКАМ 2 ГРУПА АЖ по 3702грн.ВСЕХ ПОЗДРАВЛЯЕМ с ПОВЫШЕНИЕМ ПЕНСИИ ПО ПОСТАНОВЕ 851 ПРИГЛАШАЕМ ВСЕХ НА ПЬЯНКУ В ИВАНОВУ ГОРУ НАДЕЮСЬ ПАРТИЗАНЫ ПРИСОЕДЕНЯТСЯ ПЕРВЫМИ!!!

↑ Наверх ↑

aRuma бесплатная регистрация в каталогах тендерный кредит
Доставка грузов